Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@05:45:09 GMT

نفوذ گرد و خاک از عراق به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۵۶۸۷

نفوذ گرد و خاک از عراق به خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از نفوذ گرد و خاک از کشور عراق به استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز به دلیل وزش بادهای متوسط در عراق نفوذ گرد و خاک در مناطق غربی، جنوب غربی و بعضا مرکزی استان خوزستان مورد انتظار است.

وی افزود: از فردا تا روز دوشنبه هفته آینده جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اوایل هفته آینده روند کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در اغلب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری افزود: از روز جمعه به دلیل شاخص‌های بالای ناپایداری احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمال شرقی، شرقی و جنوب شرقی استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۵۰.۸ و ایذه با ۲۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۵۰.۷ و ۳۱.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي گرد و غبار خیزش گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم

سعید اسماعیلی، وزش باد شدید همراه با آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات افزایش ابر را پدیده جوی امروز دانست و گفت: فردا هم همچون امروز آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.
 
اسماعیلی  با اشاره به پیش بینی سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت وزش باد ظهر امروز در قم و برخی مناطق استان گفت: عصر فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید در سراسر استان با سرعت میانگین ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۴ برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۰ درجه گفت: دمای هوای قم پایان هفته با کاهش ۴ درجه‌ای به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود