Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: ایراندوست مربی بزرگ و با تجربه‌ای است و سطح فنی بالایی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هاجر دباغی در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از کیفیت‌ فصل گذشته لیگ بانوان، اظهار داشت: فصل قبل لیگ با توجه به‌ بازی‌های تیم ملی لیگ پربار و طولانی مدتی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم فصل قبل حرفه‌ای‌ترین دوره لیگ‌ نیز بود، چون هم در تیم‌های باشگاهی بازی‌ها و تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم هم در تیم ملی و در کل کیفیت لیگ بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظرم بازی‌ها و صعود تیم ملی به جام ملت‌ها، روی سطح فنی همه ملی‌پوشان و بازیکنان حاضر در لیگ تاثیر زیادی گذاشت و به پیشرفت‌مان کمک زیادی کرد و امیدوارم که لیگ آینده نیز از سطح خوبی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره دلایل عدم موفقیت تیمش در دست‌یابی به عنوان قهرمانی متذکر شد: سپاهان با احتساب امسال، برای ششمین سال متوالی است که در حیطه بانوان تیم‌داری می‌کند و از همان سال اولی که وارد این عرصه شد، روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته و تلاش کرده است تا با استفاده از تجربیات سایر تیم‌های باشگاه، به مرور نقاط ضعف‌ تیم بانوان را پوشش دهند و ما هر سال با خبرها و اتفاقات بهتری درمورد تیم مواجه می‌شدیم. به نظرم با ادامه این روند سپاهان فاصله زیادی با قهرمانی نخواهد داشت.

وی افزود: به نظرم امسال تغییرات خوبی داشته باشیم و بتوانیم جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم و بتوانیم جام را چندین سال در اصفهان نگه داریم.

دباغی پیرامون انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: متاسفانه این اتفاق رخ داد، خیلی از بازیکنان بومی اصفهان فوتبال‌شان را از ذوب‌آهن شروع کردند و به آینده‌شان امیدوار بودند و انحلال این تیم اتفاق بسیار بدی است؛ امیدوارم مشکل پیش آمده بین باشگاه و فدراسیون حل شود اما با توجه به صحبت‌های انجام شده، آن درصد مورد درخواست هم برای باشگاهی که در فوتبال آقایان تیم دارد، مبلغ چندان زیادی نیست. باشگاهی به بزرگی ذوب‌آهن قطعاً این بودجه را دارد که بتواند در فوتبال بانوان تیم‌داری کند.

فوتبال بانوان همدان برای نخستین‌بار به لیگ یک صعود کردمدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن مطرح کرد/ از دلایل انحلال تیم‌های هندبال و فوتبال بانوان تا لغو بازی با پرسپولیسنایب قهرمانی تیم فوتبال بانوان در تورنمنت کافا

 

وی با بیان اینکه یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، پیرامون احتمال حضور ایراندوست به عنوان‌ سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در فصل آینده گفت: ایراندوست مربی بزرگی است و سال‌ها با ملوان کار کرده و تجربه بالایی دارد؛ ملوان تیم ریشه‌داری بود و نتایج بسیار خوبی می‌گرفت. ایراندوست با تیم ملی هم نتایج خوبی گرفت و مربی بسیار با اخلاقی است و از نظر فنی هم سطح بالایی دارد، امیدوارم اتفاق خوبی در آینده رخ دهد.

مهاجم سپاهان با اشاره به قهرمانی‌های متوالی تیم خاتون بم، در ارتباط با شانس قهرمانی مجدد این تیم در فصل پیش‌رو گفت: ما هر سال مقابل خاتون بم نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و در اصفهان همیشه برنده بودیم؛ خاتون بم هر سال مهره‌هایش را حفظ می‌کند، تیم مورد احترام و بسیار بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، اما ما هم سپاهان هستیم و بازیکنان ملی‌پوش و خوبی داریم و امیدواریم که بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم.

دباغی در پاسخ به اینکه در فصل آینده چقدر شانس کسب خانم گلی را دارد، تصریح کرد: وظیفه من گلزنی است و همیشه تلاش می‌کنم وظیفه‌ام را به خوبی انجام دهم.

مهاجم ملی‌پوش سپاهان در ارتباط با سرمربی جدید تیم ملی و دلایل تغییرات اتفاق افتاده در فهرست تیم ملی گفت: لباس تیم ملی بسیار مقدس است و هر کس در هر رشته‌ای فعالیت می‌کند، آرزوی رسیدن به تیم ملی را دارد، اردوی تیم ملی بلافاصله بعد از لیگ شکل گرفت و همان طور که گفتم لیگ بسیار طولانی بود و طبیعی است که برخی از بازیکنان مصدوم باشند.

انتهای پیام/170

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود

خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از ورزش سه، مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی‌تردید یکی از متفاوت‌ترین مربیان خارجی است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران آمده است. فارغ از آرامش و ادبیات مودبانه‌ای که او در برابر سوالات غالباً چالشی، یکی از ویژگی‌های قابل تحسین او، علاقه‌ای است که نسبت به فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی بروز می‌دهد. این طرز تفکر، دقیقاً نقطه مقابل برخی مربیان اروپایی است که حتی با وجود سال‌ها حضور در ایران، نگاه بالا به پایین و اظهارنظرهای توأم با نیش و کنایه را حفظ می‌کنند.

حادثه‌ای که زندگی مورایس را تغییر داد

به گفته برخی نزدیکان این مربی، ماجرای عجیبی زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرایی که کمتر درباره آن صحبت شده است.

او پیش از اینکه پیشنهاد سپاهان را بپذیرد و به ایران سفر کند، در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه بیهوشی و کما می‌شود و پس از بهبودی، نوع نگاه وی به زندگی به کلی متفاوت شده است.

می‌خواهم مسلمان شوم

اما آنچه مدیران باشگاه سپاهان را شگفت زده کرد، این بود که مورایس چندی پیش به باشگاه مراجعه کرده و می‌گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»
به منظور راهنمایی این مربی پرتغالی، ابتدا از طریق بخش فرهنگی باشگاه سپاهان، مسائلی در خصوص عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای وی توضیح داده شده و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف مورایس به دین مبین اسلام انجام شده است. وی همچنین در محضر یکی از علما، شهادتین را به زبان جاری ساخته و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردیده است.
نکته دیگر اینکه به موازات این اقدامات، یک مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار وی، فرایند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات مورایس را برعهده داشته است.

ازدواج با دختر ایرانی

از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر ازدواج قریب الوقوع ژوزه مورایس با یک بانوی ایرانی در جریان بود. موضوعی که همراه با خبر تشرف او به دین اسلام، پررنگ‌تر شد و رسانه‌ها نیز درباره آن صحبت کردند.
در این خصوص گفته می‌شود مسائل شرعی ازدواج مورایس با همسر ایرانی‌اش اتفاق افتاده و طی چند روز آینده این مراسم به صورت رسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است