Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@11:36:20 GMT

برگزاری تور رسانه‌ای شهرداری سمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۵۹۶۸

برگزاری تور رسانه‌ای شهرداری سمنان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان از برگزاری تور رسانه‌ای و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری برای خبرنگاران و اصحاب رسانه خبر داد.

علی‌اکبر بنی اسدی در حاشیه بازدید خبرنگاران پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این تور رسانه‌ای با هدف اطلاع‌رسانی خبرنگاران رسانه‌ها و شهروندان از پروژه‌های عمرانی شهرداری و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند و با ابزار رسانه، ضمن پیگیری مشکلات جامعه می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم بیاورند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی خبرنگاران با فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری، تور رسانه‌ای با حضور تعدادی از خبرنگاران، مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان شهرداری برگزار شد. در این برنامه خبرنگاران از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار شهرداری سمنان قرار گرفتند.

وی نقش اصحاب رسانه را در تحول و پیشرفت شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع‌رسانی مؤثر و بیان واقعیت‌ها به شهروندان و فرهنگ‌سازی، اهمیت کار اهالی رسانه را در شهر روشن می‌کند.

به گزارش ایمنا، نمایندگان خبرگزاری‌ها و خبرنگاران در این تور رسانه‌ای از تصفیه خانه فاضلاب شهری، تقاطع غیرهمسطح شهید حاجی سلطانی (پل روزیه)، تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن (ع) و سامانه‌های سمنان من و معراج بازدید کردند.

کد خبر 597278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازدید از پروژه اصحاب رسانه خبرنگاران اطلاع رسانی پروژه های نیمه تمام پروژه هاي عمراني پروژه های شهری فرهنگسازی تقاطع غیرهمسطح پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهر سمنان شهرهاي ايران شهر مدیریت شهری شهرداری شهرداری ها پروژه عمرانی طرح هاي عمراني طرح های شهری برنامه ریزی شهری افتتاح پروژه های عمرانی پروژه پروژه شهری فرهنگ بهره برداری از پروژه های عمرانی اجرای پروژه پروژه هاي عمراني نيمه تمام خبرنگاران سمنان پیشرفت فیزیکی مدیران شهری خدمات شهری خدمات شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه های عمرانی شهرداری شهرداری سمنان تور رسانه ای اطلاع رسانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

گزارش هولناک از جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء غزه

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»