Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : با مراجعه چند نفر شهروندان به پلیس فتا استان و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی با موضوعاتی مانند فروش گوشی آیفون، پی اس چهار و فرش و ... در سایت واسطه‌گر دیوار شخصی با آن‌ها تماس گرفته و پس از جلب اعتماد با ارسال رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را واریز کرده است و پیامک توسط بانک ارسال نشده کالا را تحویل گرفته و رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر اظهارات شاکیان و بررسی‌های فنی به‌عمل‌آمده مشخص شد کلاهبرداران از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از قربانیان کرده و برای دریافت کالا از تاکسی‌های آنلاین و یا پیک استفاده کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی این پلیس تمامی اعضای این باند که به‌صورت خانوادگی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

کسانی با بیان اینکه متهمین به بزه انتصابی اعتراف کردند، افزود: به دنبال بازرسی از منزل متهمین تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک فقره کارت‌بانکی، ۲ تخته فرش، یک عدد داشبورد کامل پژو پارس کشف و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نیز مورد توقیف قرار گرفت و به پلیس فتا منتقل شد.

وی در توصیه به شهروندان، گفت: کاربرانی که قصد انجام خرید اینترنتی دارند می‌بایست سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را فعال کرده تا با واریز وجه از انجام عملیات بانکی موردنظر اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به تحویل کالای موردنظر به خریدار کنند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه از عموم شهروندان درخواست کرد: برای ارتباط و ارسال درخواست‌های خود تنها از راه‌های ارتباطی اعلامی در رسانه‌های معتبر استفاده کنند و هرگونه موارد مشکوک در خصوص جرایم حوزه سایبری را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران