Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- هفته گذشته بود که حضور شخصی شبیه به جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوود در مزاسم عزاداری سر و صدای زیادی به پا کرد. جنجالی که پای بدل جنجال جانی دپ را به رسانه مشهور خارجی هم باز کرد. حالا با گذشت نه روز از این ماجرا، انتشار ویدیویی از او بلوای تازه‌ای به راه انداخته است.

به گزارش فرارو، در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی او را در یک مکان عمومی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بخشی از کاربران معتقدند که چهره‌های فیک و دروغین، چون هنر خاصی ندارند، تلاش می‌کنند با این ژست‌ها و نمایش توجه عموم و رسانه‌ها را به خود جلب کند. گروه دیگری هم می‌گویند که چرخ صنعت سرگرمی باید بچرخد و به همین دلیل نباید انتظار حدف و عدم ظهور این بدل‌ها و فیک‌ها را داشت.

اما با این حال، بدل ایرانی جانی دپ بدون پاسخ دادن به این انتقاد‌ها و واکنش‌ها ویدیویی از مصاحبه خودش با رسانه‌های محلی تبریز را منتشر کرده است. امین ثالث در این گفتگو می‌گوید که اصلا دلش نمی‌خواهد بدل جانی دپ خطاب شود، چرا که اصلا در این مسیر تلاشی نکرده تا شبیه او شود. او همچنین مدعی شده که گریم و پیرایش خاصی روی صورت، مو و ریش خود انجام نداده تا شبیه جانی دپ شود.

این در حالی است که در تصاویر اینستاگرام، بدل جانی دپ مو‌هایی مشکی دارد که حالا رنگ موهایش را تغییر داده تا شباهت اش به بازیگر مشهور هالیوودی بیشتر شود. علاوه بر این و به اعتقاد کاربران استفاده از عینک باعث شده تا قدری چهره او به جانی دپ نزدیک شود. در غیر این صورت اگر او عینک استفاده نکند، شباهت خاصی به این چهره مشهور جهان سینما نخواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جانی دپ ایرانی جانی دپ جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی