Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نوروزی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص برنامه‌های تابستانی سپاه ناحیه خلخال برای خدمت در روستاهای محروم این شهرستان در کنار سایر پروژه‌های آبرسانی، اظهار کرد: با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان خلخال، قرارگاه جهادی حضرت علی اکبر(ع) استان البرز از شهرستان کرج در روستاهای شاهرود اردو زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اردو به مدت ۱۰ روز در روستاهای بخش شاهرود برگزار خواهد شد و قرار است در حوزه سلامت دهان و دندان، حوزه عمرانی، بهسازی و زیباسازی مدارس، مفاهیم دینی، صنایع دستی، آموزش و بازاریابی و کارآفرینی آموزش‌های لازم به مردم داده شود.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال تصریح کرد: قرارگاه جهادی فوق متشکل از ۱۵۰ نیروی خانم و آقا پزشک برای خدمات‌رسانی به اهالی روستاهای خلخال حاضر می‌شوند.

نوروزی ادامه داد: در حال حاضر در چند روز گذشته با استقرار بیش از ۳۰ دندانپزشک، بحث سلامت دهان و دندان در روستاهای شال، تیل و میانرودان و ۱۵ روستای دیگر در دستور کار قرار گرفته و مراجعات مردم نشان می‌دهد که کار ارزنده‌ای از سوی این گروه در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در روستای لرد، شال و تیل خانه‌های محروم و در روستاهای شال و تیل، زیباسازی مدارس از سوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرج در حال انجام است.

سیده زهرا هاشم‌پور معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز در خصوص حمایت از گروه‌های جهادی مستقر در روستاهای شاهرود خلخال گفت: به لحاظ حمایت از این گروه‌ها در حوزه سلامت دهان و دندان ۳ کامیونت مجهز یونیت‌دار با تجهیزات کامل از شهرستان کوثر، گرمی و اردبیل به بخش شاهرود انتقال داده شده است.

هاشم‌پور اذعان داشت: تمامی زیرساخت درمانگاهی و مراکز جامع سلامت روستایی در روستاهای شال، لرد و کلور در اختیار دانشجویان قرارگاه جهادی حضرت علی اکبر(ع) قرار دارد.

 وی افزود: در حال حاضر در درمانگاه روستای لرد نیز به لحاظ پرجمعیت بودن، بحث مامایی و زنان باردار با حضور تیم‌های پزشکی ومامایی قرارگاه حضرت علی اکبر(ع) ادامه داشته و  مراجعین ۱۵ روستای بخش شاهرود می‌توانند خدمات رایگان مامایی و پرستاری دریافت کنند.

انتهای پیام/۳۷۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: جواد نوروزی فرمانده سپاه شهرستان خلخال روستاهای شاهرود حضرت علی اکبر ع قرارگاه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد