Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم بیانی در نشست خبری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان گفت: قریب به ۱۰ سال برخی از آزادگان در اسارت بودند، حتی یک ساعت زجر و شکنجه‌ای که به جسم و روح آن‌ها وارد شد، قابل تحمل نیست و امروز مدیون مجاهدت این آزادگان هستیم.

او گفت: آنچه امروز انجام می‌دهیم نمی‌تواند گوشه‌ای از سختی و دشواری که بر آزادگان تحمیل شد، جبران کند، باید قدردان شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم، چون اگر مجاهدت آن‌ها نبود امروز وضعیتی که در کشور‌های همسایه حاکم است، ایران اسلامی را تهدید می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانی با تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید اسکندری گفت: مردم شیراز حماسه بی‌نظیری را خلق کردند، حضور مردم در روز عاشورا و تشییع شهید اسکندری یادآور یاری وفاداران و سربازان سیدالشهدا در روز عاشورا بود.

او گفت: عده‌ای شهر شیراز را با حرکت سخیف در بلوار چمران می‌شناختند که به مقدسات توهین شد، اما صحنه زیبایی که مردم مومن شیراز در روز عاشورا رقم زدند ناپاکی‌ها را زدود.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس گفت: در ایام اخیر یکی از سران فتنه به یکی از فرماندهان محور مقاومت شهید سردار همدانی توهین کرد؛ از این فاحشه سیاسی انتظاری جز این نداریم کسی که برای دیده شدن هر از چند گاهی به عرصه دین و ارزش‌ها می‌تازد.

او با بیان اینکه این فرد دیروز حمله‌کنندگان به خیمه امام حسین را مورد تجلیل قرار داد و امروز به شهید مدافع حرم می‌تازد، گفت: این فرد سر در آخور کدام بیگانه دارد که به خود اجازه می‌دهد به شهدا توهین و جسارت کند؛ شهدا کار بزرگی در حق جامعه کردند و همه وامدار شهدا هستیم چپ و راست با دین و بی دین مدیون شهدا هستند.

بیانی با بیان اینکه اگر شهدا در محور مقاومت جان فدا نمی‌کردند ناموس همینان در بازار برده‌فروشی داعش به ثمن بخس می‌رفت، گفت: ما خادمان شهدا با صدای بلند اعلام می‌کنیم سران فتنه و این خبیث چنانچه بخواهد در برابر شهید و شهادت بایستد با مقاومت روبه‌رو می‌شود.

او با بیان اینکه آماده هستیم جان ناقابل خود را برای حفظ ارزش‌ها تقدیم انقلاب کنیم، افزود: اجازه نمی‌دهیم از حلقوم اینان ارزش‌ها مورد هجمه قرار بگیرد و این سخنان سخیف را محکوم می‌کنیم.

او با بیان اینکه رسانه در فرهنگسازی عمومی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و جهت‌دهی به تنویر افکار عمومی نقش مهمی دارد، افزود: خبرنگاران در نبرد رسانه‌ای و شفاف‌سازی جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. خبرنگاران یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی و فرهنگی حتی امنیتی جامعه محسوب می‌شوند و نقش تاثیرگذاری آن‌ها از دیگران بالاتر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: بیش از ۹ هزار نفر از خانواده ایثارگران در نوبت اشتغال هستند و ۵۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری ما در نوبت مسکن هستند در حالی فرم ج آن‌ها سبز است و بسیاری از آن‌ها با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند، اما برخی شبهات در جامعه این خانواده‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید فارس شهید اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد