Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، آیت‌الله حسینی بوشهری ظهر امروز در همایش پیرغلامان حسینی اظهار داشت: قانون تحول، فراموشی، کهنه شدن در جهان حاکم است و هر اتفاقی بعد از مدتی از ذهن‌ها فراموش می‌شود اما این قانون در حادثه عاشورا استثناء است و کارایی ندارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ماندگاری قیام عاشورا ابراز کرد: هر حرکتی که بر اساس عدالتخواهی، حق طلبی، ظلم ستیزی و طاغوت زدایی استوار باشد، این حرکت روز به روز با جلوه‌تر خواهد شد چرا که این صفات ذات الهی است و جلوه خدایی پیدا کرده و ماندر در تاریخ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مرثیه سرایی در روح و روان انسان تاثیر می‌گذارد، ادامه داد: در هر جامعه‌ای زشتی پدید آمد و چراغ معروف خاموش شد، انسان‌های مومن باید بپاخیزند و دل جامعه را روشن کنند و زشتی‌ها را کنار بزنند.

وی تصریح کرد: ما اگر تنها به منطق و استدلال بسنده کنیم و مسائلی نظیر عقلانیت، عاطفه و احساس را نادیده بگیریم راه کاروان حسین را نمیتوانیم بیابیم که در آن قدم بگذاریم.

به گزارش فارس، اولین همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مداحی حاج کاظم محمدی صبح امروز به همت سپاه خاتم الانبیاء در مصلی جمعه عسلویه برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قانون فراموشی فراموشی عاشورا حسینی بوشهری جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود