Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:18:14 GMT

پشت پرده بازی پرسپولیس و منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۷۹۲۰

پشت پرده بازی پرسپولیس و منچسترسیتی

پیشنهاد بازی پرسپولیس مقابل منچسترسیتی موضوع جدیدی نیست و به چند ماه قبل بازمی‌گردد.

به گزارش مشرق، پس از لغو بازی پرسپولیس مقابل ملوان برای خداحافظی سیدجلال حسینی، مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که برای کاپیتان سابق خود حتما یک بازی خداحافظی جذاب را ترتیب خواهند داد. از طرف دیگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس چند شب پیش در تلویزیون اعلام کرد که برای بازی خداحافظی سیدجلال یک تیم مطرح فوتبال دنیا را هماهنگ خواهند کرد تا این بازی با جذابیت هر چه بیشتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این برنامه، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص حریف احتمالی پرسپولیس انجام شد که در این بین نام تیم منچسترسیتی که یکی از بهترین باشگاه‌های حال حاضر دنیاست به میان آمد. منچسترسیتی که در سال‌های اخیر جزو بهترین باشگاه‌های دنیا بوده هر ساله در تعطیلات نیم‌فصل زمستانی، به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌آید تا اردوی خود را در این منطقه برگزار کند.

اما اصل بازی دوستانه پرسپولیس و منچستر سیتی چیست و برگزاری این بازی از چه زمانی استارت خورده؟ حدود چهار ماه پیش بود که یک شرکت فعال در زمینه فوتبال، درخواستی برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا این تیم در شهر دبی و در یک دیدار تدارکاتی به دیدار منچستر سیتی برود. چهار ماه پیش که این درخواست به باشگاه پرسپولیس ارسال شده بود، زمان برگزاری بازی را شهریورماه اعلام کرده بودند. اسپانسری که قصد برگزاری این بازی را دارد اعلام کرده که هزینه دو روز سفر پرسپولیسی‌ها به دبی را خواهد داد تا آنها برای این بازی به این شهر سفر کنند. از طرف دیگر زمانی که برای برگزاری این بازی اعلام شده دقیقا در کوران مسابقات لیگ برتر است.

در این بین نظر یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس بسیار مهم خواهد بود چرا که با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر در فصل اخیر و از طرفی برگزاری اردوی تیم ملی در آخرین فیفادی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از جمله مواردی است که باید دید کادرفنی پرسپولیس درباره آن چه تصمیمی خواهد گرفت. از طرف دیگر، اسپانسری که برگزاری این بازی را به پرسپولیس پیشنهاد داده اعلام کرده که منچسترسیتی با همه بازیکنان اصلی خود به این سفر خواهد آمد و باید دید که آیا درنهایت پرسپولیس برای این بازی عازم دبی خواهد شد یا اینکه تصمیم دیگری در این باره لحاظ خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت پرسپولیس رضا درویش یحیی گل محمدی سید جلال حسینی لیگ برتر منچسترسیتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت برگزاری این بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی