Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر حمل و نقل مصر دلیل برکناری مدیر عامل راه آهن این کشور را فساد انتصابات فامیلی خواند و گفت که ۳۰۰ پرونده مشابه آن در دست بررسی است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از الشروق، «کامل الوزیر» وزیر حمل و نقل مصر در گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی از شبکه صدی البلد این کشور گفت: کسانی هستند که سعی کردند، بستگان را صرفا از سر رابطه خویشاوندی و نه بر اساس رعایت ضوابط کاری در شرکت‌های راه آهن استخدام کرده و قانون را دور بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او از تشکیل کمیته‌ای در وزارت حمل و نقل به منظور بررسی پرونده‌های این چنینی که تعداد آن به ۳۰۰ مورد می‌رسد، خبر داد و گفت: هرکس از قوانین تعیین شده برای راه آهن تخلف کند، فورا اخراج می‌شود.

وزیر مصری در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت آنچه در مورد برکناری مدیر عامل شرکت راه آهن مصر به دلیل انتصاب غیرقانونی دخترش در راه آهن بیان شده است، گفت: مدیر عامل شرکت راه آهن مصر دخترش را در راه آهن منصوب نکرد، اما به دلیل موافقت با انتصاب دیگران برکنار شد و البته همه مدیران درجه اول و دوم راه آهن برکنار تا مدیرانی تازه نفس را در این ارگان به کار گیریم.

سه روز پیش بود که خبر استعفای مصطفی عبداللطیف ابوالمکارم، رئیس اداره راه آهن مصر منتشر و اعلام شد که او به دلیل وضعیت سلامتش استعفا داده و وزیر حمل و نقل مصر ضمن موافقت با استعفای وی، محمد عامر عبد العزیز، نائب رئیس راه آهن مصر را به جای وی منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتصاب فامیلی راه آهن مصر برکناری مدیر عامل راه آهن مصر مدیر عامل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

رسول حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این انجمن با همکاری شهرداری از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در مدارس مناطق مختلف اصفهان در راستای فعالیت محیط زیستی و ساخت زیربنای فرهنگ‌سازی و مهارت سازی در کودکان، با روشی کاملا جذاب و در قالب بازی، نحوه تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله را برای جلوگیری از تولید شیرابه و تخریب محیط زیست به دانش آموزان آموزش می دهد.

وی با اشاره به جشنواره ۳۶۵ غذای گیاهی سالم که روز جمعه (امروز) در چهارباغ عباسی برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره بزرگترین جشنواره غذایی گیاهی در خاورمیانه است که امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در اصفهان برگزار شد که در آن تابلوهای تهیه شده با پوسته های میوه و سبزی و صیفی به معرض نمایش درآمد.
به گفته وی، همایش و سخنرانی به همراه اجرای غرفه های تغذیه سلامت در هفته جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در جاده سلامت اصفهان برگزار می شود.
مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد افزود: روزانه حدود ۴۰ تن زباله در کشور تولید و تنها حدود هشت درصد این زباله ها بازیافت می شود.
وی خاطرنشان کرد: روزانه حدود یک هزار تن زباله در اصفهان تولید می شود.
حیدری گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد زباله ها را شیرابه و رطوبت تشکیل می دهد و دو سوم حجم زباله‌ها با خشک کردن پوست میوه ها و ته مانده سبزیجات، کاهش پیدا می‌کند.
مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد با بیان اینکه این انجمن آمادگی لازم برای جمع آوری خشکاله ها را در سراسر اصفهان دارد اظهار داشت: خشکاله میوه و سبزی منبع غذایی خوبی برای خوراک دام ها محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری