Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش شایعه نگران کننده ای درباره غلامحسین پیروانی در فضای مجازی منتشر شد که خدا را شکر صحت نداشت

خوشبختانه شایعه درگذشت غلامحسین پیروانی پیشکسوت خوش نام فوتبال ایران تکذیب شد.

به گزارش طرفداری، دقایقی پیش یک شایعه، اهالی فوتبال را شوکه کرد. در فضای مجازی شایعه شد غلامحسین پیروانی، چهره خوش نام فوتبال ایران دار فانی را وداع گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی اهالی فوتبال نیز این شایعه را باور کردند و با به اشتراک گذاشتن عکس شاغلام پیروانی به خانواده او و اهالی فوتبال شیراز تسلیت گفتند اما خوشبختانه این شایعه خیلی زود از طرف خانواده پیروانی تکذیب و مشخص شد خبر درگذشت غلامحسین پیروانی دروغ بوده است.

خبرنگار طرفداری بلافاصله پس از پخش این شایعه در فضای مجازی با افشین پیروانی تماس گرفت تا از صحت و سقم این خبر مطلع شود که خوشبختانه مدیر تیم پرسپولیس، این خبر را تکذیب کرد.

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص به طرفداری گفت:

چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است. خوشبختانه حال برادرم خوب است و در سلامت کامل به سر می برد.

تصویری که از غلامحسین پیروانی همراه این خبر دروغ در فضای مجازی منتشر شده و او را روی تخت بیمارستان نشان می دهد، متعلق به دو سال قبل است و شاغلام پیروانی این روزها در کمال سلامت، در شیراز زندگی می کند.

این تصویری است که یک بار دهم آبان 1399 به عنوان خبر درگذشت شاغلام پیروانی و بار دیگر امروز در فضای مجازی منتشر شد. خوشبختانه این خبر دروغ بود.

دو سال قبل نیز در فضای مجازی شایعه شده بود غلامحسین پیروانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشته که بلافاصله خانواده پیروانی آن خبر کذب را تکذیب کرده بودند. آن زمان غلامحسین پیروانی با انتشار ویدیویی از خود، اعلام کرده بود عمویش دار فانی را وداع گفته و خودش در سلامت کامل به سر می برد.

رسانه طرفداری برای غلامحسین پیروانی آرزوی سلامتی دائم و طول عمر دارد. غلامحسین، افشین و امیرحسین پیروانی از چهره های خوش نام و بااخلاق فوتبال ایران هستند و مشخص نیست برخی افراد با چه هدفی چنین شوخی زشتی را در فضای مجازی با خانواده محترم پیروانی انجام داده اند.

اخبار داغ 

بعد از انتقاد شدید در فضای مجازی؛ استقلال بالاخره به امیر قلعه نویی تبریک گفت! لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: غلامحسین پیروانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد و با افرادی که در این خصوص در فضای مجازی نشر اکاذیب می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان با واکنش به انتشار خبر و حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی گفت: بررسی در این حوزه انجام شد و موضوعی با عنوان انفصال از خدمت شهردار گلستان وجود ندارد.

وی با بیان تاکید بر برخورد با افرادی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی و روانی جامعه هستند، افزود: افرادی که در فضای مجازی بر علیه نهادهای حکومتی، دولتی و امنیتی نشر اکاذیب می‌کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان شهرستان بهارستان با بیان اینکه در حکم مذکور هیچگونه محکومیت و انفصال از خدمات قید نشده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها از نهادهای پاسخگو در رابطه با این حکم انجام گرفت که نهادهای مربوط محکومیت و انفصال از خدمت را تایید نکردند.

احمدی با بیان اینکه مسئله‌ای با عنوان انفصال شهردار گلستان وجود نداشته است گفت: افرادی با سوء نیت به دنبال درگیر کردن مردم در فضای روانی منفی هستند.

اختصاص 25 هزار میلیارد تومان برای پیشرفت گلستان

ادامه عبدالله نوحی؛ فرماندار بهارستان نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان در واکنش به خبر انتشار تصویر حکم انفصال از خدمت شهردار گلستان در فضای مجازی تاکید کرد: هیچ‌گونه حکم و احکامی مبنی بر انفصال از خدمت شهردار گلستان از سوی نهادهای قضایی و دولتی به فرمانداری ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد