Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد تشکیلاتی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدارس صدرا در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رویداد تشکیلاتی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز به همت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدارس صدرا در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار آغاز به‌کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حجت السلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهارکرد: فردی که وارد دنیا می‌شود باید به فکر سعادت خود باشد و نمای کلی از زندگی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی اینچنین رویدادها می‌تواند موجب تعالی و همفکری برای فعالیت‌های فرهنگی باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: متاسفانه امروز اعتماد به نفس‌ها پایین آمده و در مقام دفاع از اعتقاداتمون لکنت زبان پیدا می‌کنیم که این امر موجب هجمه به اعتقاد ما می‌شود.

شریف‌تبار با اشاره به اینکه مشکل بشر اینجاست که معنای زندگی و لذت را نفهمیده است یادآورشد: اما دنیا به خوبی فهمیده که آزادی‌های مطلق به ضرر آن‌ها تمام شده و باید انقلابی در غرب رخ دهد تا برگشتی به خویش داشته باشد.

وی با بیان اینکه هویت‌شناسی و به خود اعتقاد داشتن از شعار اصلی دختران حاج قاسم است تاکید کرد: ما در مکتب سربازی امام عصر(عج) هستیم و در این مسیر میخواهیم موفق باشیم، بنابراین باید به فرموده مقام معظم رهبری دارای زیربنای فکری محکم و روحیه عملیاتی باشیم.

زهرا نعمتی قائم مقام مدارس صدرا استان مازندران نیز اظهارکرد: این رویداد به دنبال تربیت فرمانده‌هان مخلص و با عمل در زمینه فعالیت های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای بانوان پنج نقش دختری، خواهری، همسری، مادری و اجتماعی تعریف کرده و بر روی تمام این نقش‌ها به‌ویژه نقش اجتماعی تاکید دارد.

قائم مقام مدارس صدرا مازندران تصریح کرد: باتوجه به اینکه زنان نیمی از اعضای جامعه هستند که به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه تربیت نیم دیگر جامعه را برعهده داشته و نقش مهمی در اجتماع دارند.

نعمتی با اشاره به اینکه دختران نوجوان و جوان، آینده‌سازان کشور هستند گفت: فعالیت فرهنگی اثرگذار دارای چهار شاخصه شناسایی مخاطب، طراحی، عملیات و ارائه است.

به گزارش بلاغ، این رویداد به مدت دو روز و با حضور دختران نخبه سراسر استان مازندران در مجتمع شهید رجایی فریدونکنار ادامه دارد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران مدارس صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور