Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی پورعلی گنجی که آخرین بار با پیراهن شنژن چین بازی کرده هنوز نتوانسته ITC خود را از فدراسیون چین و این باشگاه دریافت کند. مدافع این فصل پرسپولیس در حالی که مدت‌هاست با کمک وکیلش و باشگاه پرسپولیس در حال نامه نگاری با باشگاه چینی است تا کارهای مربوط به کارت بازی اش انجام شود هنوز موفق نشده چینی ها را برای صدور این کارت مجاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ظاهرا اختلافات مالی که پورعلی گنجی با باشگاه شنژن دارد باعث شده تا فدراسیون چین در صدور کارت بازی این بازیکن تعلل کند. باشگاه چینی معتقد است که قرارداد با بازیکن ایرانی به صورت توافقی فسخ شده اما مدافع سرخپوشان تاکید دارد که بعد از مصدومیتش این باشگاه یک طرفه قرارداد را فسخ کرده و باید مطالبات مالی اش را بدهند. در هر صورت این مشکل باعث شده تا کارت بازی او برای پرسپولیس صادر نشود.

 این بازیکن هفته اول را هم به دلیل صادر نشدن کارت بازی و همچنین محرومیت به دلیل اخراج در آخرین بازی که در لیگ برتر داشته از دست داد.

کد خبر 698673 منبع: برنا برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کارت بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟