Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت عصر چهارشنبه در جلسه پدافند غیرعامل خراسان جنوبی که با حضور سردار رحیمی جانشین پدافند غیرعامل کشور برگزار اظهار کرد: نگاه بیگانگان به ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در گذرگاه انرژی بسیار ویژه و دارای اهمیت است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جنگ نرم و حمله‌های سایبری دشمن آنچنان برای مدیران ما ملموس نیست، ادامه داد: این در حالی که باید درک درستی از این هجوم فرهنگی و جنگ نرم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت با تأکید بر اینکه در طرح و پروژه‌ها باید پیوست پدافندی داشته باشیم، افزود: پدافند غیرعامل از مباحث کلیدی و مهم دستگاه‌های اجرایی است.

قناعت با اشاره به کمبود پزشک عمومی و متخصص در خراسان جنوبی، کم آبی، مشکوک تابعین و مواد مخدر از موضوع‌های جدی استان است، گفت: خراسان جنوبی در بحث زیرساخت‌های مشکلات بسیار زیادی دارد.

وی اظهار کرد: آمار تصادفات به دلیل نبود دوبانده بودن جاده‌ها در خراسان جنوبی زیاد است که در این زمینه باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بُعد مسافت از موضوع‌های جدی خراسان جنوبی است که امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است، گفت: تجهیزات فرودگاه‌های خراسان جنوبی نیز باید تکمیل شود.

وی یادآور شد: مبارزه با آفت زنگ زرشک باید همگانی و واحد شود و اعتبار مورد نیاز برای آن تأمین شود.

قناعت به خط حیاتی و حساس است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: این موضوع که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بود باید پیگیری شود.

کد خبر 5565899

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی بیرجند بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه آمار کرونا گرگان اردبیل اربعین 1401 روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا هفته دولت ایلام محرم 1401 خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود