Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: طرح «رزاق» با هدف کمک معیشت به مردم سیستان  اجرا می‌شود و یکی از موضوعاتی که مد نظر ارتش به عنوان متولی اجرا قرار دارد بهره‌مندی همه مردم منطقه از این طرح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هیرمند، امیرکیومرث حیدری در جریان سفر به منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از روند اجرای طرح «رزاق» اظهار داشت: تاکنون تنها یک مکان برای تخلیه و تحویل سوخت در بازارچه مرزی «میلک» شهرستان هیرمند طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه این جایگاه در هر ساعت قابلیت تخلیه 300 هزار لیتر را دارد و افزایش این اماکن در راستای جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف سوخت در دستور کار قرار دارد افزود: حفظ نظم و امنیت منطقه در جریان اجرای این طرح ویژه از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا از مردم سیستان انتظار دارم همچون همیشه کنار برادران خود در ارتش جمهوری اسلامی باشند.

مراسم افتتاحیه مسابقات نظامی روسیه با حضور تیم‌هایی از ارتش و سپاه برگزار شدآغاز مسابقات پهپادی ارتش‌های جهان به میزبانی هوافضای سپاه/ "شکار شاهین 2022"در کاشان گشایش یافت425 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان به مقصد نرسید

فرمانده نیرو زمینی ارتش  در تشریح جزئیات طرح رزاق بیان کرد: در قالب این طرح مردم مرزنشین منطقه سیستان تا شعاعی مشخص این امکان را خواهند داشت تا از طریق فروش سهمیه سوخت خود درآمد کسب کنند.

انتهای پیام/393/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است