Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مزینانی با حکم علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و کارکنان محیط زیست استان تهران طی مراسمی علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست محیط زیست استان تهران معرفی و از تلاش های سعید محمودی مدیرکل سابق این استان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزینانی در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه ترین زمان حل و فصل کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران موضوع محیط زیست را از جمله مسائل اساسی برای دولت دانست و افزود: معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

مزینانی پیش از این، عنوان مدیرکل دفتر شکار و صید، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اداری، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و همچنین مدیر دفتر پدافند غیر عامل سازمان حفاظت محیط را در کارنامه کاری خود داشته است.

همچنین مسعود بنام مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص روند انتصابات مدیران در این سازمان گفت: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس هماهنگی با مراجع امنیتی و مرتبط انجام می شود و در این فرایند صلاحیت های فردی و مدیریتی افراد بررسی و نهایتا با جمع بندی در کمیته انتصابات، اصلح ترین گزینه برای مدیریت مجموعه مورد نظر منصوب می شود.

بر اساس این گزارش، از نکات حاشیه ای این مراسم برخورد غیرقانونی، غیر اداری و خلاف عرف سازمانی مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران با یکی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست بود که در این خصوص موضوع از سوی حراست و مراجع ذیصلاح در دست بررسی و رسیدگی است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست ، اداره کل حفاظت محیط زیست تهران ، انتصاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست تهران انتصاب سازمان حفاظت محیط زیست محیط زیست استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست