Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهکارهای مدیریتی امیرحسین فتحی تمامی ندارد

سی اصله درخت در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به مدیریت امیرحسین فتحی قطع شده و شورای شهر و شهرداری به شدت پیگیر این اقدام غیر قانونی هستند. 

امیرحسین فتحی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران است که در ماجرای استراماچونی نقش اول را بازی کرده و کار را به شکلی پیش برد تا این مربی ایتالیایی ضمن شکایت به مراجع قانونی باشگاه استقلال را مبلغی بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار یورو بدهکار کند!حکمی که ابتدای همین هفته اعلام شده و هواداران استقلال را در شوک فرو برده است! این در حالی است که به گواه مطلعین در آن مقطع پول مورد نیاز برای تسویه حساب با استراماچونی در باشگاه موجود بوده اما به او پرداخت نشده تا امروز که سه سال از آن قضایا می گذرد جریمه ای سنگین روی دوش باشگاه گذاشته شود!

فتحی همان مدیری است که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زمینه تضعیف استقلال شفر که یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی آن فصل در لیگ قهرمانان آسیا بود را چیده و بازیکنان زیادی از تیم را کوچاند تا آبی ها برای مصاف با السد قطر، شیر بی یال و دم و کوپالی شده و راه به مراحل بعدی پیدا نکنند!

دقیقا همان بلایی که فصل قبل بر سر استقلال آورده و در آستانه بازی با الهلال در مرحله یک هشتم پایانی در حالی که مسوولیتی در باشگاه استقلال نداشت، قائدی را به بهانه پرداخت پول استراماچونی به شباب الاهلی امارات فروخت تا حریف عربستانی کار آسانی را در پیش داشته و مسیر رسیدنش به قهرمانی آسیا هموار تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتحی با همه این اقدامات همچنان یکی از مدیران ورزش ما بوده و به جای پاسخگویی به خراب کاری ها و سومدیریت های صورت گرفته هر روز از یک پست به پست مهمتر دیگری ارتقا پیدا می کند!

در این میان هیچ کس نفهمید پول انتقال مهدی قائدی به تیم اماراتی چه شد و در‌چه کاری هزینه شد؟ 

آنها که این بازیکن مستعد را در اوج فوتبالش تقدیم فوتبال بی کیفیت امارات کردند امروز که او را به طور قرضی همچون کالای بی کیفیت مرجوعی به استقلال باز گردانده اند چه پاسخی در مورد این سرمایه سوزی خواهند داشت؟!

اخبار داغ 

بعد از انتقاد شدید در فضای مجازی؛ استقلال بالاخره به امیر قلعه نویی تبریک گفت! لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است