Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روز دوشنبه بود که اصحاب رسانه به دیدار رئیس دستگاه قضا رفتند. 

در این دیدار که برای اولین بار علاوه بر مدیران مسئول خبرنگاران و سدردبیران نیز در آن حضور داشتند اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. در همین رابطه با دبیر سیاسی روزنامه شرق، سردبیر روزنامه صبح نو و معاون سرویس سیاسی روزنامه قدس گفتگویی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحیده کریمی دبیر سیاسی روزنامه شرق درخصوص دیدار رئیس دستگاه قضا با اصحاب رسانه اظهار کرد: این دیدار بسیار مثبت بود و مدیران مسئول و خبرنگاران به راحتی توانستند انتقادات خود را بیان کنند.

کریمی با اشاره به فضای مهیا شده گفت: از رئیس دستگاه قضا تشکر می‌کنیم که این فضا را مهیا کرد ولی به دلیل کمبود زمان تمامی مسائل مطرح نشد و تعداد از خبرنگاران موفق به صحبت نشدند.

امیر اسماعیلی سردبیر روزنامه صبح نو درخصوص دیدار رئیس دستگاه قضا با اصحاب رسانه اظهار کرد: این دیدارها بسیار ارزشمند است به شرطی که صورتجلسه مشخصی داشته باشد تا منجر به نتیجه شود زیرا مسائل به صورت کلی مطرح شد و از بسیاری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که به جلسه دعوت شده بودند، نتوانستند نظراتشان را بیان کنند.

آرش خلیل خانه معاون سرویس سیاسی روزنامه قدس گفت: نشست رئیس قوه قضاییه با اصحاب رسانه نشست مفیدی  بود و مباحث مختلفی از سوی اصحاب رسانه مطرح شد که ریاست قوه برخی را یادداشت کردند که به علت کمبود وقت به برخی از آن‌ها پاسخ داده شد. اگر این امکان وجود داشت که گزارش مکتوبی در خصوص پاسخ‌ها و نظرات رئیس قوه قضاییه به موضوعات مطرح شده در جلسه ارائه شود، اقدام موثر و مفیدی است اگر چه که در نشست سخنگو برخی از موضوعات پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قوه قضائیه رئیس دستگاه قضا سیاسی روزنامه اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری گفت که هنوز برنامه‌ای برای سفر رئیس‌جمهور ترکیه به واشنگتن وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش‌ رسانه‌های ترکیه درباره احتمال سفر رئیس‌جمهور «رجب طیب اردوغان» به واشنگتن و دیدار با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تکذیب کرد.

کربی در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به سوال یک خبرنگار که درباره احتمال سفر اردوغان به واشنگتن طی دو هفته آینده وجود دارد در حالی که او به تازگی با میزبان یکی از سران حماس بود گفت: «هیچ چیز در برنامه در خصوص سفر رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد. بنابراین، نظری درباره این مسئله ندارم.»

پیش از این برخی منابع رسانه‌ای از جمله رسانه‌های ترکیه گزارش داده بودند اردوغان روز 9 ماه می برای دیدار با جو بایدن به واشنگتن سفر خواهد کرد. پیش از این روسای جمهور دو کشور در حاشیه نشست‌های بین‌المللی با یکدیگر دیدار کرده بودند اما دو طرف در کاخ سفید دیداری با یکدیگر نکرده‌اند.

روزنامه حریت ترکیه هم امروز جمعه (7 اردیبهشت) گزارش داده که پس از سفر «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین، حماس به ترکیه، برخی از لابی‌های مرتبط با اسرائیل در تلاش بوده‌اند سفر رجب طیب اردوغان به واشنگتن را لغو کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا در ماه ژانویه فروش 40 فروند جنگنده اف‌16 به ترکیه و نوسازی جنگنده‌های موجود اف‌16 آن کشور را تأیید کرده بود.  تأیید این مجوز پس از آن صورت گرفت که آنکارا برای عضویت سوئد در ائتلاف ناتو چراغ سبز نشان داد.

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریماردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه داردکدهای سفر اردوغان به عراقرئیس‌جمهور عراق به اردوغان: تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی