Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سر زبان‌ها افتادن شهید همدانی در ماه محرم اراده الهی بود، گفت: سردار همدانی هم شهید دفاع مقدس و هم شهید مقابله با فتنه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه همراه با جانشین و معاون هماهنگ کننده خود با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حاجی صادقی محرم ۱۴۰۱ را معنادار توصیف و با اشاره به شکوفایی و برجسته شدن نام و شهادت حاج حسین همدانی در موسم عاشورای حسینی اظهار کرد: با اراده و خواست خداوند متعال نام، یاد، آرمان و شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی بار دیگر در ماه محرم و موسم عاشورای حسینی برجسته و سر زبان‌ها افتاد.
وی افزود: هتاکی یکی از سردمداران فتنه ۸۸ در صحنه‌ای معکوس فرصتی را فراهم آورد تا شخصیت و نقش‌آفرینی‌های سردار شهید همدانی در دفاع از انقلاب نظام و میهن اسلامی را جامعه و نسل جوان کشور بیشتر بشناسند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به چرایی حمله فتنه‌گران به سردار عالیقدر شهید حاج حسین همدانی او را شخصیتی دانست که هم در جریان دفاع مقدس و هم در جریان فتنه به شهادت رسید.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه همانگونه که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه سراسر جهاد و حماسه او در جامعه مهیا کرد، جسارت و گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد و زوایای شخصیتی آن مجاهد نستوه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: هم زمانی هجمه به شهید همدانی و ولایت نشان از جایگاه رفیع و بلند او در معرفت و بصیرت نسبت به ولایت فقیه داشته و نشان می‌دهد کسانی که کینه او را در دل دارند به ولایت و رهبری نیز حمله میکند.
وی با اشاره به شور و شعور حماسی و عاشورایی آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان در محکومیت اهانت یکی از سران فتنه ۸۸ به سردار همدانی و در مقابل اظهار ارادت به مقام شامخ این شهید گرانقدر در روزهای اخیر تصریح کرد: زنده شدن تفکر، اندیشه و صفات بارز اخلاقی و سیره و سیرت انقلابی و جهادی  شهید حاج حسین همدانی در ماجرای اخیر در سطح جامعه، از وقایع الهام بخش و آموزنده‌‌ای  است که دوستان و دشمنان بایستی از آن عبرت بگیرند.
نماینده ولی فقیه در سپاه بصیرت و تقوا را از ویژگی‌های ممتاز و ملموس  سردار شهید همدانی توصیف و تاکید کرد: تقوای نظامی،  سیاسی و اجتماعی او درس آموز و زبانزد و بین فرماندهان سپاه بارز و مثال زدنی بود.
حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان به خانواده معظم و دوستداران شهید سردار همدانی توصیه کرد: تمامی همت و تلاش خود را برای زنده نگه داشتن راه آن شهید والا مقام به کار گرفته و در پیگیری آرمان های وی، ثبات قدم خود را همچنان موجب ناامیدی و ناکامی جبهه معاندین و بدخواهان ایران اسلامی قرار دهند.
گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام طیبی‌فر و سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده ، نماینده ولی فقیه در سپاه را همراهی کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار همدانی شهید همدانی فتنه ۸۸ نماینده ولی فقیه در سپاه شهید حاج حسین همدانی سردار همدانی حجت الاسلام شهید همدانی حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است