Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:00:35 GMT

استقبال پرشور از ساپینتو و استقلال در انزلی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۰۳۴۸

استقبال پرشور از ساپینتو و استقلال در انزلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای حساس هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز آینده  به  میزبانی تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی برگزار می‌شود؛ جایی که شاگردان ساپینتو باید از ساعت 19 در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف شاگردان مازیار زارع بروند.
24 اردیبهشت 1395 بود که ملوان بندرانزلی با شکست 2 بر صفر مقابل سیاه جامگان به لیگ دسته اول سقوط کرد و در فاصله لیگ‌های شانزدهم تا بیست و یکم که شاهد 5 قهرمانی پرسپولیس و یک مرتبه قهرمانی استقلال بودیم، قوهای سفید شهر انزلی روزگار سختی را در دسته اول سپری کردند و حتی یک مرتبه تا آستانه سقوط به دسته دوم هم پیش رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال حالا آنها بازگشته‌اند و بار دیگر میزبان یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران شده‌اند تا فرصتی برای علاقمندان به فوتبال در این شهر باشد تا بازیکنان و مربیان مورد علاقه خود را از نزدیک ملاقات کنند؛ اتفاقی که عصر امروز پس از حضور اعضای تیم فوتبال استقلال در انزلی رخ داد و آنها با استقبال مردم انزلی مواجه شدند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی

تورج صادقی گفت : صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه سازی و تخم گذاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی از پرندگان آبزی مانند پرستوهای دریایی تیره و کشیم بزرگ در غرب تالاب انزلی که از امنیت بیشتری برخوردار است، آشیانه سازی و تخم گذاری کردند و طی روزهای آتی به همراه جوجه‌های خود از لانه خارج می‌شوند.

صادقی افزود : وضعیت مطلوب زیستگاهی، امنیت حاکم و تغذیه مناسب در تالاب‌ بین المللی انزلی سبب جوجه‌آوری بسیاری از پرندگان آبزی و کنارآبزی دراین تالاب بین المللی شده است. وی از مردم و گردشگران خواست در این فصل که پرندگان مشغول لانه‌سازی و تخم‌گذاری هستند از ترددهای غیرضروری در نزدیکی کلونی های این پرندگان خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد متخلف مراتب را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.
کشیم بزرگ (نام علمی:  Podiceps major)  نام یک گونه از تیره کشیم است. این پرنده بودن در آب را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهد و لانه خود را روی آب می‌سازد و هنگام فرار، به جای پرواز کردن، به زیر آب شیرجه می‌رود! کشیم بزرگ گیس‌پرهایی دارد که به سبب آن، گاه مرغابی شانه‌به‌سر نامیده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان