Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در رقابت های جام واگنر و قهرمانی جهان بامداد یک‌شنبه تهران را به مقصد لهستان ترک کرده بود، در هتل ویتیک شهر کراکوف مستقر است.

ملی پوشان صبح امروز طبق برنامه قبلی به باشگاه بدنسازی رفتند و تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند و عصر امروز از ساعت 17:30 تا 19:30 به وقت محلی در سالن اصلی تارون آرنا یک جلسه تمرین توپی را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس، مربی بدنساز لهستانی تیم ملی به گرم کردن پرداختند و سپس به دو‌ گروه تقسیم شدند و در شرایط مختلف زیر نظر بهروز عطایی، علیرضا طلوع کیان و احمد لاهوتی به اجرای تمرینات طراحی شده مشغول شدند.
تمام بازیکنان با انگیزه و انرژی بالا در تمرین حاضر بودند و  بهروز عطایی در فواصل مختلف، تمرین را قطع و نکات لازم را با جدیت به ملی‌پوشان گوشزد کرد. طبق برنامه ریزی دقایق پایانی این تمرین نیز به سرویس‌های ریسکی و دریافت‌های کم نقص اختصاص پیدا کرد.

میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمد جواد معنوی نژاد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند. بهروز عطایی(سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، احمد لاهوتی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی پور (پزشک) و یاناس (بدنساز) هم ازاعضای کادرفنی تیم ملی به شمار می روند.

تیم ملی والیبال کشورمان قرار است فردا در نخستین دیدار خود در جام واگنر  از ساعت 20 به وقت محلی به مصاف لهستان برود. پس از تمرین امروز شاگردان عطایی، لهستانی‌ها به سالن اصلی آمدند و تمرینات خود را دنبال کردند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تمرین تیم ملی والیبال والیبال ایران تیم ملی والیبال شاگردان بهروز عطایی والیبال جام واگنر ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

نشست هماهنگی این مسابقات امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت) به صورت آنلاین برگزار شد و از ایران مسعود یزدان‌پناه به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، مرتضی افجه‌ای به عنوان مسئول VIS رقابت‌ها، مهدی احمدی آذر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران و محمد شاهمیری مسئول کمیته داوران آسیای مرکزی در آن شرکت کردند.

همچنین محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی، یعقوب رئیس فدراسیون والیبال پاکستان، نالک‌کا از سری لانکا به عنوان دبیر کاوا و نمایندگانی از تیم‌های شرکت کننده در این نشست حضور داشتند که مسایل فنی مطرح و برنامه مسابقات مشخص شد.

این رقابت‌ها در سالن ۱۰ هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی قرار زیر است:

شنبه ۲۲ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ ایران – ترکمنستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – قرقیزستان

ساعت ۱۸؛ افغانستان – پاکستان

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ قرقیزستان – ترکمنستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – پاکستان

ساعت ۱۸؛ ایران – افغانستان

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ سری‌لانکا – افغانستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ ایران – قرقیزستان

ساعت ۱۸؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ ایران – سری‌لانکا

ساعت ۱۵:۳۰؛ افغانستان – ترکمنستان

ساعت ۱۸؛ قرقیزستان – پاکستان

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ افغانستان – قرقیزستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ ترکمنستان – سری‌لانکا

ساعت ۱۸؛ ایران – پاکستان

جمعه ۲۸ اردیبهشت

ساعت ۱۵؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)

ساعت ۱۷:۳۰؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

کد خبر 6092260 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها