Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با فولاد خوزستان در شرایطی پیگیری شد که سرخپوشان برنامه‌های خود را برای این دیدار حساس دنبال کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را بعد از صحبت‌های یحیی گل محمدی سرمربی تیم آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد.

سپس بازیکنان در اختیار کادرفنی قرار گرفتند و به پاسکاری‌های کوتاه و سرعتی روی آوردند. در قسمت بعدی، بازیکنان حمله به دروازه و گلزنی را در برنامه داشتند و در بخش پایانی نیز فوتبال درون تیمی در دستور کار  قرار گرفت و کادرفنی نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرد.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و طی آن، حامد پاکدل در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. وحید امیری هم کماکان فیزیوتراپی می کند و برنامه های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم انجام می دهد و سایر بازیکنان هم بدون مشکل در اختیار کادرفنی بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان از هفته دوم مسابقات لیگ برتر را برگزار و بعد از آن به اردو می‌رود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ برتر فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند