Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن صداقت کیش گفت: با همکاری بانک سپه، اطلاعات نانوایی‌های فعال در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و در شبکه الکترونیکی شاپرک ثبت شد و تاکنون ۹۶ درصد این اصناف به دستگاه کارتخوان هوشمند تجهیز شده اند.

او تعداد نانوایی‌های استان را ۶۲۶ واحد اعلام کرد و افزود: ۴۳ واحد فانتزی پز هستند که براساس تصمیم گیری‌های انجام شده، تا به الان نیازی به استفاده از دستگاه کارتخوان هوشمند ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت کیش با بیان اینکه حدود ۶۱۰ دستگاه به نانوایی‌ها تحویل داده شده و ۵۶۰ واحد به این دستگاه تجهیز شده اند، ادامه داد: ۲۰ دستگاه به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله؛ عدم انحصار وراثت، واگذاری واحد نانوایی به فردی دیگر و سایر نواقص تا به امروز فعال نشده اند.

این مقام مسئول می‌گوید: نانوایی‌ها موظف به استفاده از این دستگاه‌ها شده اند و باید به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اختصاص سهمیه آرد، از دریافت پول نقد خودداری کنند تا این کار میان اصناف و مصرف کنندگان نهادینه شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد کاهش تخلف‌ها در نانوایی‌ها را از دیگر مزایای استفاده از کارتخوان هوشمند برشمرد و اضافه کرد: اگرچه امکان خرید و فروش نان تا اطلاع بعدی به صورت نقدی وجود دارد، ولی شهروندان به منظور همکاری از جلوگیری از تخلف‌ها و همچنین متضرر شدن نانوایی ها، کارت بانکی همراه داشته باشند، زیرا میزان مصرف و سهمیه آرد هر نانوایی براساس تراکنش‌های ثبت شده در دستگاه‌های کارتخوان اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه کارتخوان تخلف نانوایی ها کهگیلویه و بویراحمد نانوایی ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و گفت: ۵۸۱ نفر در مهرماه سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد جمالی‌آرند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در جامعه مدیون تلاش معلم است.

وی از اجرای بیش از 400 برنامه در نواحی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: زنگ سپاس در پاسداشت مقام معلم در مدارس استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 94 معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: 581 نفر در مهرماه سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و قانون‌مداری دو اصل هستند که به عنوان سیاست کاری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مد نظر است.

وی افزود:دو ناحیه‌ای شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قبل مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت شایستگان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان استفاده استفاده می‌شود و هرگز دنبال نگاه قومی و جغرافیایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیستیم.

وی به مشکل مسکن فرهنگیان اشاره کرد و افزود: جهت حل مشکل مسکن فرهنگیان در حال رایزنی با حوزه استانداری استان هستیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه ابتکاری «بام» از طرف آموزش و پرورش استان ارائه شده‌است و از اول مهر سال‌جاری در مقاطع ابتدایی استان با هدف کاستن از میزان مشق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی