Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:10:37 GMT

صعود تیم والیبال دختران همدان به لیگ دسته اول جوانان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۱۲۲۳

صعود تیم والیبال دختران همدان به لیگ دسته اول جوانان

ایسنا/همدان رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: تیم والیبال دختران همدان با شکست حریفان خود در مسابقات منطقه‌ای و ثبت بازی‌های بدون باخت، مقتدرانه به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کرد.

حمید بادامی نجات در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۲۳مردادماه در شهرستان سنندج و با حضور هشت تیم برگزار شد که همدان با قرار گرفتن در "گروه الف" با تیم‌های خوزستان، ایلام و چهارمحال بختیاری هم‌گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دختران والیبالیست همدان در مرحله گروهی این مسابقات با کسب پیروزی و نتیجه کامل توانستند هر سه بازی خود را با نتیجه سه بر صفر مقتدرانه به پایان برساند.

رئیس هیات والیبال استان همدان تصریح کرد: دختران والیبال همدان با سه برد و کسب نتیجه کامل توانستند به عنوان تیم اول "گروه الف" به دیدار نیمه نهایی صعود کنند.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه‌نهایی به علت این‌که بازی‌ها به شکل ضربدری انجام شد و اول و دوم گروه به مسابقه پرداختند، تیم همدان با میزبان مسابقات در "گروه ب" یعنی تیم سنندج دیدار کرد و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این بازی شد.

بادامی نجات مطرح کرد: دختران پرتوان استان با بردهای ارزشمند و حتی ندادن یک امتیاز به حریفان خود، توانستند مقتدرانه جزو هشت تیم برتر کشور قرار گرفته و به دسته یک کشور صعود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهسا امیدی نژاد، تینا طالع همت، پرنیاین رادمهر، نیایش ترکاشوند، غزل حسینی، نازنین جباری خرم، روبینا باقری، مریم ضرابی، زهرا یوسفی، پرنیا معصومی کیا، هدیه سلطانی، نگین نوشادی، نرگس عمرانی هنگامی و هستی پرویزی اعضای تیم والیبال دختران جوانان همدان با سرمربیگری الهام نبی پور، مربیگری خاطره صادقیان و سرپرستی زهرا عباسی در این مسابقات حضور یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی والیبال بانوان همدان والیبال همدان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول