Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:50:17 GMT

محمود صارمی شهیدی بین‌المللی و ممتاز است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۲۳۹۲

محمود صارمی شهیدی بین‌المللی و ممتاز است

ایسنا/لرستان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:محمود صارمی شهیدی بین‌المللی و ممتاز است.

فرشاد مهدی‌پور، در دیدار با امام جمعه بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه جنگ نرم و جهاد تبیین موقعیتی در کشور وجود دارد که نسبت به سایر فضاها می‌تواند کاملا در افکار و عواطف عمومی موثر باشد، اظهار کرد: هرجا که بنیه فکری فرهنگی و عمق تاریخی  بیشتری دارد در جهت تولید محتوا و افزایش امید و نشاط در کشور نقش ایفا کند باارزشتر است و شهرستان بروجرد نسبت به ایران جدید ۴۰۰ سال پیش چنین نقشی را دارد ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بزرگترین چهره این شهرستان مرحوم آیت‌الله بروجردی است و این نشان می‌دهد که چه موقعیت تاریخی فوق‌العاده در این حوزه وجود دارد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اساسا منطقه لرستان و فلات مرکزی کشور در جهت ایجاد یکپارچگی وحدت و همگرایی در کلیت ایران جدید و به خصوص بحث جمهوری اسلامی اتکایی همواره به آن وجود داشته از جمله شرکت مردم در انتخابات، فعالیت‌های مختلف، نبود تعارضات اجتماعی شدید و چنانچه با این زاویه تحلیل شود خیلی اعداد و ارقام قابل توجهی به دست خواهد آمد و نشان می‌دهد هر چه نظام سرمایه‌ سرمایه‌گذاری در این استان بیشتر باشد بارورتر خواهد بود.

مهدی پور اضافه کرد: شهرستان بروجرد منابع مادی و انسانی کافی را دارد و امیدوارم که شهید صارمی که شهیدی بین‌المللی و ممتاز است و روزی به نامش مزین شده که امیدوارم در این زمینه کار ممتاز و متفاوتی انجام داد و به لحاظ تصویری آثاری را خلق کرد که این الگو شدگی شهید صارمی را در میان نسل جدید تثبیت کند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: فرصتی که در تهدیدات وجود دارد در فرصت‌ها نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بروجرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه لرستان ايران آیت الله بروجردی شيعه شهید صارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود

آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

علم قدرت آفرین است

در ابتدای این جدیدار، دکتر روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند