Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سردار یدالله جوانی گفت: تمرکز دشمن در جنگ‌شناختی بر مبنای تحریف، دروغ و جعل حقایق و واقعیت‌های جامعه است، دشمن با این جعل و فریب درصدد تصرف و تحریف انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری بسیج، ، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در یادواره شهدای مردادماه و همایش بزرگ جهاد تبیین شهرستان بوئین زهرا، به مقام شامخ و ایثار و از خودگذشتگی شهداء اشاره کرد و گفت: شهدا، ستارگان درخشان کشور هستند و امروز عزت و استقلال، سربلندی، حریت، حرکت رو به جلو، حفظ تمامیت ارضی، امنیت و آبرو در منطقه و جهان را مدیون حماسه آفرینی، جانفشانی و ازخودگذشتگی شهداء هستیم که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و دشمن را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار جوانی افزود: اگر دشمن بر ما غلبه پیدا می‌کرد امروز این پرچم سه رنگ ایران اسلامی در اهتزار نبود و این وحدت و تمامیت ارضی برقرار نبود، عزت ملی هم پایدار نبود. از این رو، ما باید قدران شهیدان باشیم و همین حضور گرم و حماسی مردم در یادواره شهداء قدرانی عمل از شهداء است.
معاون سیاسی سپاه شهدا را برگزیدگان جامعه بشری و در زمره اولیای خاص الهی دانست و گفت: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند جلوی درخشش و تلالو این ستارگان درخشان بگیرند و ستارگان ما را ترور کنند، اما ستارگان را نمی‌شود ترور کرد، شهداء همچون خورشید درخشندگی دارند و ستارگان درخشان هیچ گاه از نورافشانی فاصله نمی‌گیرند.
سردار جوانی اظهار کرد: شهدا هم با رشادت‌های خودشان توطئه‌ها را درهم شکستند و در جایگاهی مستقر شدند که حقیقتاً اگر کسی اندک معرفتی به آن جایگاه پیدا کند، عشق شهادت در او شعله می‌کشد و آرزوی شهادت می‌کند. شهدا برگزیدگان جامعه و در زمره اولیای خاص الهی هستند و جهاد از ویژگی خاص شهدا بود و با جهاد خود در مقابل دشمنان خدا ایستادند و در این عرصه و نبرد از خود عبور کردند با احساس تکلیف خود در برابر امر الهی تسلیم شدند و برای اعتلای اسلام، حفظ قرآن، مقابله با توطئه‌های دشمنان به میدان آمدند و در نهایت توفیق شهادت نصیبشان شد.
معاون سیاسی سپاه با اشاره به توطئه‌ها و اهداف دشمنان در طول چهل و سه سال انقلاب، تصریح کرد: ملت ایران، امروز ملت مقتدر و توانمند در منطقه و جهان و در حال حرکت به سمت قله‌های عزت و افتخار و در حال پیشرفت است.
سردار جوانی تأکید کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پا شد و پرچم انقلاب به دست پرتوان امام خمینی (ره) به حرکت درآمد همه شیاطین وحشت کردند و برای متوقف و خاموش کردن این حرکت تلاش کردند و جنگ را بر ما تحمیل کردند و در جنگ؛ تجزیه طلبی ایران، جداسازی خوزستان، شکست انقلاب، ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران و بازیابی مجدد سلطه بر انقلاب اسلامی ایران را هدف گذاری کردند، ولی به خواست خدا همه این اهداف شوم آن‌ها حاصل نشد.
معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس ما گنج بود، افزود: دوران پرافتخار هشت ساله دفاع مقدس ما یک واقعیت تاریخی است و پیشکسوتان عرصه دفاع باید این دوره مشعشع هشت ساله را به جوانان توصیه کنند و جوانان این دوران طلایی و دورانی که گنج بود را مورد بازخوانی و مطالعه قرار دهند. این دوران حقیقتاً گنج بود و ملت ایران باید بهنگام و بجا از این گنج استفاده کنند؛ چرا که این گنج در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دستاورد و آورده داشته است.
سردار جوانی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، اضافه کرد: آنچه در موضوع جهاد تبیین حائز اهمیت است، عملی کردن هم‌افزایی و هدف‌گذاری است و راهبرد اصلی مبارزه با جنگ‌شناختی دشمن، جهاد تبیین است و تمرکز دشمن در جنگ‌شناختی بر مبنای تحریف، دروغ و جعل حقایق و واقعیت‌های جامعه است، دشمن با این جعل و فریب درصدد تصرف و تحریف انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه جهاد تبیین پیام شهدا و مطالبه ولایت است، خاطرنشان کرد: امروز تنها راه ادامه دهنده سیره شهداء جهاد است و ملتی که لباس جهاد بر تن کند تحقق عزت و اقتدار برای او حتمی است. جهاد؛ مبارزه با دشمن در اشکال مختلف است و دشمن با اشکال مختلف به جنگ با اهل حق می‌آید، از این رو، جهاد تبیین پیام شهدا و مطالبه ولایت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبیین راهبرد معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی سردار جوانی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد