Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:28:01 GMT

ورزش کارگری مقدمه تحرک و رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۱۱۱

ورزش کارگری مقدمه تحرک و رونق تولید است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: توسعه ورزش گارگری مقدمه بهره‌وری بالاتر بوده و در نهایت رونق تولید و نیروی کار سالم را به همراه دارد.

علی جهانی، در آیین معرفی سرپرست جدید هیئت ورزش کارگری لرستان، با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی و تحرک در جامعه کارگری عامل تأثیرگذار برای ایجاد محیطی سالم و با نشاط همراه با نیروی ارزشمند کار است، اظهار کرد: بیشتر آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی که گریبان‌گیر افراد و قشر کارگر در بنگاه‌های اقتصادی می‌شود نبود تحرک و نشاط و تنبلی جسم است که اگر کارفرمایان در زمینه ورزش کارگری هزینه کنند در واقع به رونق تولید واحد اقتصادی خود به معنای تجاری سود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رایزنی، هماهنگی و همکاری با کارفرمایان واحدهای کارگری و تولیدی تأکید کرد و گفت: ممکن است در بحث تأمین اعتبارات ورزشی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتواند به خوبی از انجمن‌های ورزش کارگری حمایت کند اما شما با همکاری کارفرمایان و تشویق آنان به عنوان اسپانسر جهت توسعه و پیشرفت ورزش کارگری تلاش کنید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به وجود منابع طبیعی و خدادادی فراوان در استان، افزود: به نظر بنده ما در بخش فرهنگ‌سازی در زمینه کار و تلاش ضعیف عمل کرده‌ایم چراکه برخی استان‌ها بدون این منابع خدادادی توانسته‌اند در بحث اقتصادی و اشتغال پیشرفت کنند و حتی نیروی کار نیاز دارند در حالی که ما با وجود همه این منابع هنوز استان نخست بیکاری هستیم.

جهانی با بیان اینکه اگر به تیم‌ها و بازیکنان مطرح ورزش کشور نگاه کنیم اکثراً از جوانان لرستانی هستند، عنوان کرد: ما نیروی انسانی ماهر و توانمندی در حوزه ورزش و فن‌آوری داریم که باید به درستی مدیریت شود و از ظرفیت آن‌ها برای توسعه اقتصاد و ورزش کارگری استان استفاده کنیم.

وی به رعایت اخلاق و جوانمردی در مسابقات ورزشی تأکید کرد و گفت: ورزشکار چه در شکست و چه در پیروزی باید با اخلاق خوب و سعه صدر در مقابل حریف خود شئونات و اخلاق اسلامی را رعایت کند چراکه اخلاق درست فرهنگ آن شخص و هویت منطقه و استان خود را نشان می‌دهد و جوانمردی در ورزش نشانه پهلوانی و مردانگی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: تمام تلاش و امکانات خود را که در پنج شهرستان مجموعه‌های ورزشی کارگری داریم جهت توسعه ورزش کارگران و همچنین قهرمان پروری و کسب افتخارات در میادین ورزشی کشور و دنیا خواهیم کرد و با تعامل و همکاری با کارفرمایان واحدهای اقتصادی استان به این روند در جهت حمایت بیشتر از ورزش کارگری ادامه خواهیم داد.

در ادامه این جلسه هریک از رؤسای انجمن‌های ورزش کارگری برنامه‌ها و مسائل و مشکلات و نکته نظرات خود را بیان کردند و ملک‌شیر مرادی به‌عنوان سرپرست هیئت ورزش کارگری لرستان معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش کارگری کار و رفاه اجتماعی ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند