Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «منوچهر منطقی» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت صنعت خودروی کشور با یا بدون برجام، اظهار داشت: ایران از گذشته شرکایی در صنعت خودروسازی داشته که در حقیقت، فرهنگ صنعتی ما همان فرهنگ صنعتی شرکا است.

وی بیان‌داشت: وقتی زیرساخت‌ها و فرهنگ صنعتی‌مان یکی است، نمی‌توانیم به راحتی آنها را کنار بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقی تصریح‌کرد: اگر برجام به نتیجه برسد، مسیر توسعه صنعت خودروسازی کشورمان کوتاه‌تر می‌شود.

وی گفت:‌ این در حالی است که همه شرکایی که در گذشته در کشورمان حضور داشته‌اند، برای حضور مجدد در بازار کشورمان درخواست‌هایی داشته‌اند و حتی برخی از آنها راهبرد کلی چند ساله نیز ارائه کرده‌اند.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح‌کرد: توانمندی‌های ایجاد شده قبلی که حاصل همکاری‌های مشترک است را نمی‌توانیم کنار بگذاریم.

وی عنوان‌کرد: بنابراین، در صورت اجرایی شدن برجام به‌طور حتم از کمک‌ها و همکاری‌های خارجی استفاده خواهیم کرد و در غیر این صورت، از توان و قابلیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 698788 منبع: ایرنا برچسب‌ها خودرو - قیمت صنعت برجام بازار خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت صنعت برجام بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟