Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسائل مرتبط با واحدهای تولیدی و ضمن بیان اینکه بدهی به دستگاه‌های خدماتی مانند آب، گاز و برق یکی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان محسوب می‌شود، ابراز کرد: در جلساتی که پیرامون رفع مشکلات واحدهای صنعتی برگزار شده، مقرر شد بدهی این واحدها تقسیط یا مشمول زمان بندی شود تا بتوانیم مشکلات این دست از صنایع را نیز حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل تأمین آب از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی به خصوص در شهرک‌های صنعتی است، بیان داشت: تصمیماتی درباره رفع موقت مشکلات آب مورد نیاز واحدهای صنعتی استان نیز گرفته شده اما مقوله پساب و استفاده آن در صنعت از جمله مهمترین رویکردهای ما محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته است، بیان کرد: این تسهیلات در حوزه برون رفت از مشکلات تولیدی و اشتغال‌زایی بسیار مؤثر است.

هاشمی بیان کرد: از محل سفر حجت‌الاسلام رئیسی و در حوزه پروژه‌های عمرانی نیز ۸۷۸ میلیارد تومان در اختیار ۲۹ دستگاه اجرایی قرار گرفته که از این بین ۲۳ دستگاه اجرایی به صورت ۱۰۰ درصدی نیز این اعتبارات را جذب کردند.

وی با بیان اینکه سال مالی ابتدای تیرماه بود اما امسال برای اینکه دستگاه‌ها بتوانند جذب بهتری داشته باشند، تا پایان شهریورماه اختصاص اعتبارات تمدید شده است، گفت: پذیرفتنی نیست که مدیران نسبت به جذب اعتبارات سفر به خوبی عمل نکنند.

استاندار سمنان در پاسخ به سوالی درباره کنکور سراسری و عملکرد دانش آموزان استان سمنان، تاکید کرد: روز گذشته برنامه تجلیل از نفرات برتر کنکوری استان در استانداری برگزار و با هدف انگیزه بخشی به این افراد، از دانش آموزان برتر تقدیر شد.

هاشمی بیان کرد: در کنکور سراسری امسال مجموعاً ٢٣ دانش‌آموز پر تلاش استان موفق به کسب رتبه زیر ١٠٠ کنکور سراسری شده‌اند که سهم شهرستان سمنان ١١ نفر، شهرستان شاهرود و گرمسار هر کدام چهار نفر، شهرستان دامغان سه نفر و مهدی شهر یک نفر است.

کد خبر 5565206

منبع: مهر

کلیدواژه: سفر استانی تخصیص اعتبارات تسهیلات بانکی سید محمد رضا هاشمی استانداری سمنان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 هفته دولت شیوع کرونا ایلام محرم 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند