Web Analytics Made Easy - Statcounter

انعامی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در جریان بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در ساوه گفت: تا این لحظه ۱۴۰ هزار نفر در استان مرکزی در طرح مسکن ثبت نام شده‌اند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر واجد شرایط بودند و برای قریب به ۳۰ هزار واحد زمین مهیا شده است.

انعامی گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار واحد در دست ساخت است که از این تعداد حدود ۸ هزار واحد قرارداد مشارکت بانکی منعقد شده و امیدواریم با پیشرفت فیزیکی و مهیا شدن همه عوامل ساخت خصوصا منابع مالی بتوانیم بعنوان اولین استان واحد‌ها را تحویل مردم دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی طرح‌های نهضت ملی در ساوه در قالب ۳ سایت با ۱۸۴۸ واحد با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کار خود را آغاز کرده و خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ساوه که بعضا به ۵۰ درصد نیز رسیده در کشور قابل توجه است.

جولایی سرپرست دیوان محاسبات استان مرکزی هم گفت: یکی از تکالیف اصلی دیوان محاسبات نظارت برای هزینه‌ی اعتبارات دولتی است و سعی می‌کنیم در کنار دستگاه‌های اجرایی به پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی کمک کنیم.

الیاسی فرماندار ساوه هم با بیان اینکه در آخرین مرحله ثبت نام نهضت ملی ۱۱ هزار نفر در ساوه درخواست کرده‌اند، گفت: طبق پالایش‌های صورت گرفته تاکنون ۴ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند که با الحاق زمینی به مساحت ۲۴۷ هکتار امیدواریم یک چشم انداز ده ساله در ساوه در خصوص حل مشکل مسکن داشته باشیم.

در این بازدید سرپرست دیوان محاسبات استان مرکزی به همراه جمعی از مدیران کل، روند احداث طرح نهضت ملی مسکن در ساوه را مورد نظارت و ارزیابی قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن استان مرکزی نهضت ملی مسکن استان مرکزی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است