Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:06:06 GMT

پیگیری و حمایت از توسعه ورزش کارگران در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۴۲۸۹

پیگیری و حمایت از توسعه ورزش کارگران در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز پنج شنبه در آئین معرفی سرپرست جدید هیئت ورزش کارگری لرستان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی و تحرک در جامعه کارگری عامل تأثیر گذار برای ایجاد محیطی سالم و با نشاط همره با نیروی ارزشمند کار است، اظهار داشت: بیشتر آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی که گریبانگیر افراد و قشر کارگر در بنگاههای اقتصادی می‌شود نبود تحرک و نشاط و تنبلی چشم است که اگر کارفرمایان در زمینه ورزش کارگری هزینه کنند در واقع به رونق تولید واحد اقتصادی خود به معنای تجاری سود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع رؤسای انجمن‌های ورزش کارگری لرستان به رایزنی، هماهنگی و همکاری با کارفرمایان واحدهای کارگری و تولیدی تاکید کرد و گفت: ممکن است در بحث تأمین اعتبارات ورزشی این اداره کل نتواند به خوبی از انجمن‌های ورزش کارگری حمایت کند اما شما با همکاری کارفرمایان و تشویق آنها به عنوان اسپانسر برای توسعه و پیشرفت ورزش کارگری تلاش کنید.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به وجود منابع طبیعی و خدادادی فراوان در استان، افزود: به نظر بنده ما در بخش فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش ضعیف عمل کرده‌ایم چرا که برخی استان‌ها بدون این منابع خدادادی توانسته‌اند در بحث اقتصادی و اشتغال پیشرفت کنند و حتی نیروی کار نیاز دارند در حالی که ما با وجود همه این منابع هنوز استان نخست بیکاری هستیم.

جهانی با بیان اینکه اگر به تیم‌ها و بازیکنان مطرح ورزش کشور نگاه کنیم اکثراً از جوانان لرستانی هستند، عنوان کرد: ما نیروی انسانی ماهر و توانمندی در حوزه ورزش و فن آوری داریم که باید به درستی مدیریت شود و از ظرفیت آنها برای توسعه اقتصاد و ورزش کارگری استان استفاده کنیم.

وی به رعایت اخلاق و جوانمردی در مسابقات ورزشی تاکید کرد و گفت: ورزشکار چه در شکست و چه در پیروزی باید با خلاق خوب و سعه صدر در مقابل حریف خود شئونات و اخلاق اسلامی را رعایت کند چرا که اخلاق درست نشانه فرهنگ آن شخص و هویت منطقه و استان خود را نشان می‌دهد و جوانمردی در ورزش نشانه پهلوانی و مردانگی است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش و امکانات خود را که در ۵ شهرستان مجموعه‌های ورزشی کارگری داریم برای توسعه ورزش کارگران و همچنین قهرمان پروری و کسب افتخارات در میادین ورزشی کشور و دنیا خواهیم بود و با تعامل و همکاری با کارفرمایان واحدهای اقتصادی استان به این روند در راستای حمایت بیشتر از ورزش کارگری ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5566394

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان علی جهانی ورزش کارگران بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل هفته دولت شیوع کرونا ایلام محرم 1401 ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در اولین روز هفته کارگر از خانه کارگر استان  بازدید  و با دبیر اجرایی و هیات اجرایی  و گفت و گو کرد.  وی اظهارداشت : وقتی انسان در ذهن خود تصویری از پاکی، صداقت، زیبایی زندگی و پاکدستی متصور می‌شود، کارگر در ذهنش نقش می بنند.

عماری به اهمیت موضوع کار و کارگر در سال جهش تولید اشاره کردو گفت: مسؤولین امر باید به وضعیت معیشتی زندگی کار و کارگر رسیدگی کند و دغدغه خانواده‌های کارگر را مدنظر قرار دهند و شرایط را تسهیل دهند.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه مسؤولین باید تسهیل گر شرایط کارگر باشند، تاکید کرد: کارگران بخش اصلی موتور محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند و در جهش تولید نقش برجسته ای را دارند.

فرماندار ارومیه در پایان سخنان خود گفت: دولت نیز باید به فکر معیشت کارگران باشد زیرا اگر وضعیت معیشت کارگران خوب باشد وضعیت جامعه نیز خوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند