Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:39:30 GMT

بازی تراکتور با ذوب‌آهن بدون تماشاگر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۴۴۵۵

بازی تراکتور با ذوب‌آهن بدون تماشاگر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا تیم تراکتور در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.

سازمان لیگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود که متن آن به شرح زیر است:

شرایط تجهیزات فروش بلیت از جمله سامانه گیت‌های تردد تماشاگران و تقسیم‌بندی روی سکوها در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آماده نشده و بنابراین امکان بلیت فروشی و حضور تماشاگران در مسابقه روز جمعه ۲۸ مرداد وجود ندارد و این مسابقه از هفته دوم لیگ برتر بیست و دوم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5566421

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتور ذوب آهن بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار آمار کرونا اربعین 1401 هفته دولت اردبیل شیوع کرونا ایلام محرم 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!