Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:53:44 GMT

۱.۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در کاشان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۴۵۳۴

۱.۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در کاشان کشف شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان،  سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان صبح امروز طی پنج مرحله اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای ورودی به شهر کاشان به پنج دستگاه خودرو سواری شامل سمند و پژو ۴۰۵ مظنون و آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی سه دستگاه کولر گازی، سه دستگاه جارو برقی، ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۶۲ قوطی پودر نیروزا، ۳۲۵ بسته قرص نیروزا، سه عدد باند، سه دستگاه الکتروویس، ۹۸ دستگاه ساز، چهار عدد چنگ، ۵۱۶ ثوب شلوار و گرمکن ورزشی و بیش از یه هزار و ۲۰۰ عدد مایع جویس همگی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه در سال جاری یکی از اولویت‌های مهم پلیس کاشان، مبارزه و مقابله قاطع با قاچاق کالا و قاچاقچیان است، افزود: در این خصوص پنج نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام