Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نفت مسجد سلیمان می گوید این نامه را چشم وزیر ورزش می بیند

هشت باشگاه لیگ برتری در نامه ای امضا کردند که برای برگزاری بازی های لیگ برتر در شهر مسجد سلیمان حاضر نخواهند شد. این موضوع واکنش باشگاه را در پی داشته است.

به گزارش طرفداری، مهران حسنوند، مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجد سلیمان در واکنش به نامه این 8 باشگاه لیگ برتری گفت:

این مساله را از چشم وزیر ورزش می بینیم که با این نامه ها وقت فدراسیون و سازمان لیگ را می گیرند و بی احترامی به هواداران مسجدسلمیان می بینیم، و می خواهند میزبانی را از مردم مسجدسلیمان بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید عذرخواهی رسمی از مردم مسجدسلیمان بکنند.

اخبار داغ 

حمایت یحیی گل محمدی از علی کریمی / عکس انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید گمنام پس از تشییع خودرویی از میدان بسیج تا مسجد الرضا (ع) اشکذر، بر روی دستان مردم شهید پرور دارالعباده از مسجد الرضا (ع) تا پارک بزرگ شهر اشکذرنیز تشییع شد.  پیکر پاک این شهید گمنام پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم در محل پارک بزرگ شهر، شهرستان اشکذر به خاک سپرده شد. این شهید گمنام ۱۸ ساله و در جزیره‌ی مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند