Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد زیویار استاندار لرستان در مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه برتری کنکور، از زحمات معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها تقدیر کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ؛  مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه برتر کنکور سراسری امسال با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان برگزار شد.

استاندار لرستان در حاشیه این مراسم گفت: کسب رتبه های برتر کنکور افتخاری برای لرستان است و این اتفاق خوب حاصل زحمات، همت و تلاش معلمان دانش آموزان و اولیای آنهاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دانش آموزان لرستانی با کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری خوش درخشیدند و طبق آمار ارائه شده ۳دانش آموز هم استانی حائز رتبه تک رقمی در کنکور سراسری شده اند . 

استاندار لرستان  تصریح کرد: تعداد ۱۶ نفر از دانش آموزان هم استانی رتبه های دو رقمی کنکور امسال را کسب کرده و در مجموع استان لرستان جایگاه خوبی از این لحاظ  در کشور دارد . 

 زیویار بیان کرد: زحمات دانش آموزان لرستانی در کسب رتبه های برتر کنکور امسال بسیار ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد و انتظار می‌رود با تلاش و همت در سایر مراحل زندگی نیز موفق و تاثیر گذار در آینده کشور باشند .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموز تجلیل رتبه کنکور کنکور 1401 استاندار لرستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان در حرکتی نمادین و به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور در معدن سنگ «دربچاه گوهره » از کارگران این معدن با اهدای گل و هدیه تقدیر کرد.

کد خبر 6093196

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت