Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، دومین روز مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی امروز در سالن  اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فعالیت خود  شروع کرد.

مسابقات آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق تا  ساعت ۲۰ ادامه دارد که در رشته قرائت تحقیق ۵۳ نفر، در رشته ترتیل ۶۴ نفر، در رشته حفظ کل ۴۷ نفر، حفظ ۲۰ جزء ۳۹ نفر، حفظ ۱۰ جزء ۴۱ نفر حفظ پنج جزء ۳۹ نفر با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی روز گذشته ۲۶ مردادماه در بخش دعاخوانی، اذان و تواشیح برگزار شد که در رشته اذان ۵۴ نفر، در دعاخوانی ۴۳ نفر به رقابت پرداختند و در رشته تواشیح یک گروه حضور داشتند.

یادآور می‌شود، روز جمعه ۲۸ مردادماه نیز مسابقات بانوان از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود که در رشته قرائت تحقیق ۱۵ نفر، ترتیل ۷۰ نفر، حفظ کل ۸۴ نفر، حفظ ۲۰ جزء ۸۱ نفر، حفظ ۱۰ جزء ۱۳۷ نفر، حفظ ۵ جزء ۱۵۸ نفر و در داخوانی ۲۷ نفر که مجموعه ۵۷۲ نفر با هم رقابت می‌کنند.

برچسب‌ها قم قرآن کریم قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم قرآن کریم قرآن قم قرآن کریم قرآن مرحله استانی قرائت تحقیق قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد