Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نماز را اساس زندگی انسان دانست و جایگاه و اثرات مثبت این فریضه الهی را غیر‌قابل انکار توصیف‌ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،پریسا خیرخواه مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ظهر امروز در جمع اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، افزود: چنانچه جایگاه نماز به واقع ‌پذیرفته‌ شود، هیچ کس قادر به منع آن برای انسان نخواهد‌ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در همین ارتباط حرمت، جایگاه و اثرات مثبت خواندن نماز و عمل به فرایض را یادآور‌ش و پاکی نیت را لازمه برپایی این فریضه عنوان‌ کرد.   مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان که در ویژه‌ برنامه «آیه‌های آفتاب»، به مناسبت ماه محرم، دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی صحبت‌ می‌‌کرد، دهه دوم ماه محرم و ایام اسارت آل‌الله را مورد توجه قرار داد و با خاطر‌نشان‌ کردن مصائب اسرای کربلا گفت: این روز‌ها را میتوان به مراتب دشوار‌تر از نیمه نخست ماه خون و قیام محسوب‌ کرد و رسالت حضرت زینب‌(س) را در انتقال پیام قیام حسینی و حمل برچم امر به ‌معروف و نهی از منکر، خطیر برشمرد.   خیرخواه با بیان این که پاس‌ داشت قیام عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر، نیازمند رسیدن به زهد و عرفان عقلانی است، تصریح‌ کرد: این شایستگی و شناخت قدر و جایگاه، در حضرت زینب‌(س) متبلور است و بر همین‌ اساس صبر، بردباری و گذشت زینبی الگویی برای همگان، به ویژه بانوان به‌ شمار‌ می‌رود.   این مسئول استانی دیگر بخش سخنان خود را به ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان به کشور اختصاص‌ داد و از این بزرگواران با عنوان شهدای زنده و سرمایه های ایران اسلامی یاد‌ کرد.   وی با والا و شامخ توصیف‌ کردن جایگاه شهیدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم آنان گفت: قدرشناسی از این سرمایه‌ها، نیازمند فرهنگ‌سازی، توجه ویژه به طرح تکریم وارج‌ گذاری به رشادت‌ها و تحمل مصیبت‌ها از سوی آنان است.   مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان این که لازمه نهادینه‌ سازی فرهنگ قدرشناسی، درک درست از جایگاه و آگاهی از دشواری‌‌های ایثارگران است، تاکید‌ کرد: برای ایجاد پیوند‌های هر چه‌ بهتر ، نیازمند هم‌نشینی اهدای شاخه گلهای سپاس به این عزیزان هستیم .   قدردانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان، پایان‌بخش صحبت‌های پریسا‌ خیرخواه در ویژه‌برنامه «آیه‌های آفتاب» بود که روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت صورت‌ گرفت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : این میزان از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه های استان در سال گذشته برداشت شده است. 

شایسته با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استانهای مشهد و تهران ارسال می شوند. 

وی گفت: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز سی و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارقام موجود گل رز ، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

در گلخانه های استان ۱۲ نفر فعالیت می کنند. 

دیگر خبرها

  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی