Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه هوادار می گوید باید تکلیف تبلیغات محیطی در تمام میزبانی هایش مشخص شود

باشگاه هوادار نیز یکی از باشگاه های معترض به مساله تبلیغات محیطی است.

به گزارش طرفداری، مدیر رسانه ای تیم هوادار در ابتدای نشست خبری سرمربی این تیم اظهار داشت:

از سازمان لیگ گلایه داریم، مواضع قطعی هوادار را باید به اطلاع هواداران برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند ماه گذشته نامه نگاری های زیادی از سوی هوادار در خصوص تبلیغات محیطی صورت گرفته اما نتیجه ای به همراه نداشته است. پاسخ دادند نامه را اما پاسخ ما نبود، تنها صورتجلسه ای را به دست مان رساندند که ما خودمان می دانیم در جلسه مدیر عامل های لیگ برتری چه چیزی امضا شده است. موضوع استقلال و پرسپولیس بود و باقی باشگاه ها باید حق شان از تبلیغات محیطی مشخص می شد. 3 میلیارد و 750 میلیون تومان حق باشگاه هوادار برابر استقلال و دیدار با پرسپولیس عایدی ما باشد در دو بازی که میزبان استقلال و پرسپولیس هستیم. با وجود اینکه مخالف بودیم اما با احترام به نظر اکثریت این صورتجلسه امضا شد. اما 13 باشگاه دیگر هم بودند که باید تکلیفش مشخص شود.

وی افزود:

باشگاه ما سیاست های مالی مشخص دارد. در همین راستا پرداختی و دریافتی ها باید منظم ومشخص باشد که عایدی ما در آن 13 بازی چه اندازه خواهد بود. انتظار داریم این مساله هرچه زودتر مشخص شود. در حالی که به ما می گویند پیش نیاز این مساله آن است که چه رتبه ای در جدول لیگ کسب می کنید، ششم می شوید یا نهم و یا ... انتظار داریم این هم مشخص شود شاید همین موضوع منجر به ایجاد انگیزه در تیم ما شود.

اخبار داغ 

حمایت یحیی گل محمدی از علی کریمی / عکس انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه هوادار تبلیغات محیطی مشخص شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در این فصل احیا شد و آنها اکنون با انگیزه زیاد و شکلی دگرگون شده زیر نظر جوان‌ترین سرمربی لیگ تمرین می‌کنند.

هوادار در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است‌. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و آبادانی‌ها باید مقابل هوادار که در هفته‌های اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند قرار بگیرند.

هوادار امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین با نشاطی را برگزار کردند. این تیم که در نیم فصل اول گزینه سقوط بود حالا وضعیت متعادلی در جدول دارد و به جمع هشت تیم جام حذفی راه یافته است.

بنفش‌ها با مسعود شجاعی طی ۱۳ بازی ۵ برد، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که دو باخت آنها برابر دو تیم قدرتمند استقلال و تراکتور بوده است.

دیگر خبرها

  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد