Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:12:55 GMT

اشتغال ۱۰۰ نفر در ورامین با حمایت بنیاد برکت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۵۸۱۰

اشتغال ۱۰۰ نفر در ورامین با حمایت بنیاد برکت

بازدید فرماندار ورامین از پروژه های کار آفرینی بنیاد برکت در روستاهای جعفر آباد اخوان و عبدل آباد انجام شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین به همراه فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و نظری نماینده بنیاد برکت از ۱۱طرح اشتغالزایی  که توسط بنیاد برکت با اعتبار یک میلیارد و سیصد و سی میلیون تومان باعث اشتغال ۱۰۰ نفر  در روستاهای جعفر آباد اخوان و عبدل آباد شده بود بازدید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که از کارگاه های کارگاه تولید صندلی ،گلخانه ،کارگاه تولیدی لباس عروس کودک،تولیدی پوشاک زنانه،پرورش ماهی وحلزون تولیدی اسکاج،تولیدی کفش طبی ،تولیدی کفش اسپرت،تولیدی پوشاک مردانه ،تولیدی پرده سرا ،کارگاه خیاطی صورت پذیرفت مجید درویشی فرماندار ورامین در جریان اقدامات بنیاد برکت قرار گرفت .

لازم به ذکر است با حمایت  بنیاد برکت در سال گذشته ۶۰ طرح کارآفرینی در روستاهای جعفر آباد اخوان و عبدل آباد به مبلغ سه میلیارد و دویست میلیون تومان اجرا و باعث  اشتغال زایی ۲۰۰ نفر در سطح این روستاها شده است .

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد برکت مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران

بنیاد رودکی، شهرداری لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ارکستر سمفونیک تهران امضا کردند

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد الله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، سیدامیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری این بنیاد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم‌آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی «فلک‌الافلاک»، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک‌الافلاک اجرا می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوه سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این ارکستر هفدهم اسفند سال گذشته، کنسرت «فلوت سحرآمیز» را به رهبری منوچهر صهبائی در تالار وحدت برگزار کرد.

کد خبر 748695

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو