Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:45:07 GMT

جزئیات انتقال تانگوی نیانزو از بایرن مونیخ به سویا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۶۲۵۱

تانگوی نیانزو در انتقالی دائمی راهی سویا شد.

تانگوی نیانزو، مدافع 20 ساله فرانسوی بایرن مونیخ روز گذشته با عقد قراردادی پنج ساله به سویا پیوست.

طرفداری | به گزارش بیلد، سویا بابت انتقال تانگوی نیانزو 16 میلیون یورو به علاوه 4 میلیون یورو پاداش به بایرن مونیخ پرداخت می کند. علاوه بر این باواریایی ها بند بازخرید تانگوی نیانزو را نیز در اختیار دارند که این بند از تابستان 2023 معتبر و قابل فعال شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دیاریو سویا، بند بازخرید تانگوی نیانزو 55 میلیون یورو است یعنی سویا در صورت فعال شدن این بند بازخرید، حداقل 35 میلیون یورو سود می کند. همچنین بند فسخ قرارداد نیانزو نیز 90 میلیون یورو است. بیلد در ادامه گزارش داده است که بایرن مونیخ از فروش تانگوی نیانزو در آینده 22.5 درصد سهم خواهد داشت که این مقدار، سهم قابل توجهی است. در پایان نیز در صورتی که باشگاهی پیشنهادی کمتر از مبلغ بند بازخرید تانگوی نیانزو برای جذب او ارائه کند، بایرن مونیخ این حق را دارد تا با ارائه پیشنهادی معادل آن پیشنهاد، بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد.

اخبار داغ 

مهدی تارتار: جذب تمیروف؟ خط حمله مان تکمیل است! انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون دادگاه پاریس، شکایت لالیگا از پاری سن ژرمن در مورد قرارداد ام باپه را رد کرد چشم پوشی یوونتوس از دریافت پاداش مربوط به پیانیچ برای تسهیل انتقال ممفیس دیپای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تانگوی نیانزو بایرن مونیخ میلیون یورو بند بازخرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏