Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال آسیب دیدگی محدثه حسینی، ملی پوش جودو در جریان رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر و دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جهت پیگیری درمان این ملی پوش در بیمارستان قونیه حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر اردیبهشت در این خصوص اظهار کرد: این ملی پوش ارزنده در جریان مسابقات، از ناحیه ساعد دست چپ دچار شکستگی شد و اقدامات اولیه برای مداوای او انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم حسینی همچنان تحت نظر است و برابر مشورت و هماهنگی صورت گرفته با فوق تخصصان کشورمان، پس از آتل گیری و انجام اقدامات اولیه از بیمارستان قونیه ترخیص شده و بعد از بازگشت به تهران تحت عمل جراحی تخصصی قرار خواهد گرفت.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان