Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@07:09:21 GMT

اصفهان باید بهشت خیریه ایران شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۶۸۴۷

اصفهان باید بهشت خیریه ایران شود

یک کارآفرین و خیر گفت: با توجه به تعدد خیریه‌ها در اصفهان باید دبیرخانه دائمی خیریه‌ها در این شهر تأسیس و اصفهان به بهشت خیریه ایران تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نبی در گردهمایی جم فعالان فرهنگی اجتماعی و نکوداشت هفته مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: ایران را خیران ساختند و به تمدن اسلامی مبدل کردند در زمان صفوی خیران حکم می‌کردند و منتظر حکم شاه نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خیریه داری سخت‌تر از کمپانی و شرکت گردانی است. ادامه داد: تبادل اطلاعات و تجربیات بین خیریه‌ها دیده نمی‌شود و بهتر است شبکه سازی در حوزه خیریه‌ای شکل بگیرد.

کار آفرین و خیر با اشاره به اینکه اگر خیریه‌ای ظرفیت دیجیتال شدن ندارد و هنوز با قبض و به صورت دستی کار می‌کند و از روند کاری و فعالیتش قاب‌های عکس مانده است، دوام نخواهد داشت و ادامه داد: خیریه‌ای شفاف است که تمام روند و اطلاعات دریافتی و پرداختی آن هم برای حاکمیت و افراد تحت پوشش و خیران مشخص و. قابل دسترس باشد.

نبی با تاکید بر اینکه اصفهان ظرفیت بالایی در کار خیر دارد، افزود: برای کمک با دیگران باید بدون انتظار و در نظر گرفتن اینکه چه کسی از کمک آنها حمایت می‌کند، کمک کنند که اگر غیر این باشد همه جا را آب می‌برد.

وی افزود: قرار نیست مسئولان همواره اقدامی صورت دهند و منتظر بودجه دولت و. کمک آنها باشیم بلکه با تسهیل کردن مسیر برای خیران و برداشتن موانع و آموزش و افزایش دانش خیر در این زمینه باعث تقویت تشکل‌های مردم نهاد و خیریه‌ای شود.

وی از خیریه‌ای خبر داد که مجرمان ۹ جرم خشن را به به علت سو پیشینه کسی به آنها شغل نمی‌داد، گفت: این خیریه ۱۷ سال سابقه فعالیت دارد و بالغ بر چهار هزار فعالیت خیر انجام داده است.

کد خبر 597695

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خیریه ها اصفهان علیرضا نبی استانداری نیکوکاران و خیران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیریه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده برگزار شد.

فاطمه حسینی از بندرعباس، مرتضی رحمتی از تهران و مهدی قنواتی از اهواز در بخش طراحی پوستر عناوین اول تا سوم بخش جوایز ملی را کسب کردند.

نگین استادی نیز جایزه بخش ویژه آزاد را کسب کرد و در بخش ویژه کیشوندی نیز عاطفه چراغ چشم دیپلم افتخار دریافت کرد.

هیات داوران در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه ای هیچ اثری را برای کسب رتبه نخست اعلام نکردند.

آیدا حافظی از تهران مقام دوم و سمیه محمدی از کیش و علی اشرف از تهران نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

حسن جمشیدی از تهران در بخش ویژه آزاد و مهدی کشتکار نیز در بخش ویژه کیشوندی دیپلم افتخار را کسب کردند.

سید حسن حسینی از تهران، علی خوانین از شیراز و امیر عنایتی از تهران عناوین اول تا سوم بخش عکس را در حوزه جوایز ملی کسب کردند.

امین رحمانی از تاکستان در بخش ویژه آزاد و جابر غلامی نیز در بخش ویژه کیشوندی تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.

امین رحمانی از تاکستان، وجیهه شکاری آذر و محمود خاکباز از کیش نیز در بخش عکس موبایلی دیپلم افتخار دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا