Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، شکست هفته نخست این تیم مقابل هوادار را به بدشانسی شاگردان سیدمهدی رحمتی مرتبط کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به برزیل ایران آمده‌ایم و امیدوارم مردم سرزمین ما همیشه سالم و شاد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفتیم. در تورنمنتی طولانی مانند لیگ، واکنش تیم‌ها نسبت به نتایج اهمیت زیادی دارد و باید عکس‌العمل خوبی به شکست برابر هوادار داشته باشیم.

وی لیگ بیست‌ودوم را لیگی باکیفیت دانست و گفت: بازیکنان خارجی خوبی در لیگ هستند و بازیکنان داخلی باکیفیتی به کشور بازگشته‌اند. تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند و علاوه بر مسائل فنی و روحی، آرامش هر تیم بسیار مهم است. از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان تلاش کردیم که این آرامش را در طول فصل داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. صنعت نفت تیمی یکدست، بابرنامه و تاکتیکی است و بازیکنانی در اختیار دارد که ظرف چند سال اخیر، عصای دست مربیان تیم بوده‌اند.

موسوی: بابت انتخاب آلومینیوم احساس خوبی دارم

«می‌دانیم هیچ تیمی بازی راحتی در آبادان مقابل صنعت نفت نخواهد داشت.»، مربی آلومینیوم اراک ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان را با صحبت‌های رحمتی آماده کرده‌ایم. خدا را شکر بازیکنان بزرگی داریم که عصای دست ما هستند و در طول لیگ به ما کمک می‌کنند. عملکرد هر مجموعه‌ای از نیروی انسانی آن نشأت می‌گیرد و بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. به آنها امیدوار هستیم و تلاش ما بر این است که کمک کنیم نتایج خوبی بگیرند.

فاضلی راجع به احتمال عقد قرارداد باشگاه آلومینیوم با بازیکنان جدید خاطر نشان کرد: شاکله اصلی تیم تشکیل شده است. اگر نیاز پیدا کنیم، با صلاحدید کادر فنی برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم. تیم ما تغییراتی داشته و همانطور که می‌دانید، هماهنگی در فوتبال عنصری اصلی اما زمانبر است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به موازات رسیدن به هماهنگی، نتایج آبرومندی بگیریم.

وی شکست هفته گذشته آلومینیوم را به شانس ارتباط داد و بیان کرد: در فوتبال بدشانسی‌هایی رخ می‌دهد و شاید بتوانیم شکست هفته گذشته را به بدشانسی ارتباط بدهیم. اگر در این مسابقه در اوج عملکرد خودمان و هماهنگی بودیم، چنین نتیجه‌ای رخ نمی‌داد.

طیبی: محکوم به شکست آلومینیوم هستیم

مربی آلومینیوم اراک در مورد غایبان تیمش برابر صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مصطفی احمدی را که سابقه بازی در صنعت نفت دارد، به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در جمع ما حضور دارند. هفته گذشته هم از احمدی بی‌نصیب بودیم.

فاضلی درباره بازیکنان خارجی آلومینیوم اظهار داشت: دو بازیکن خارجی جذب کردیم که هانسل زاپاتا فیکس بود و والنتینو یوئل در ادامه به زمین آمد. زاپاتا در لیگ برتر کرواسی به میدان می‌رفت و یوئل بازیکن تیم ملی سودان است که فصل گذشته در نیوکاسل جت استرالیا بازی می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وحید فاضلی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال آلومینیوم اراک وحید فاضلی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک هفته گذشته صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه