Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از کسب و تصاویر ارزشمند در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در مقابل فولاد در اهواز در هفته دوم میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

ورزشگاه تختی آبادان درحالی میزبان این دیدار است که پیش از این گفته می‌شد نفت آبادان باید به دنبال یک استادیوم جایگزین برای بازی های خانگی خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با مهیا شدن ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی از مسابقات خانگی تیم صنعت نفت آبادانی ها این فرصت را دارند که از امتیاز میزبانی در مقابل رقبا استفاده کنند.

در همین راستا رضا پرکاس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار هفته دوم مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نتایجی که در هفته نخست رخ داد و نتیجه قابل قبولی که مقابل فولاد به دست آوردیم، تمام تلاش خود را برای حفظ روند رو به رشد خود به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌ها به مرور از یکدیگر شناخت پیدا خواهد کرد تمام تلاش خود را می‌کنیم که در بازی‌های ابتدایی امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تنها بازیکن مصدوم برای بازی فردا حسن بیت‌سعید است که در خلال تمرینات پیش فصل در یک بازی دوستانه مشکلی برای دست وی پیش آمد که آنگونه پزشکان اظهار نظر کردند این مهاجم از هفته آینده می‌تواند تیم ما را همراهی کند.

پرکاس در خصوص اضافه شدن بازیکنان خارجی به این تیم افزود: تمام کارهای بازیکن خارجی ما از جمله ایفمارک انجام شده و منتظر صدور ویزا برای ملحق شدن به نفت آبادان هستند، قطعاً بازیکن تاجیکستانی ما که در خط حمله بازی می کند برای بازی فردا نخواهد رسید و بازیکن اهل آمریکای جنوبی ما نیز منتظر انجام امورات مربوط به روادید خود است، باشگاه تمام مقدمات ورود این بازیکنان به ایران را انجام داده و برخی کارها است که از عهده باشگاه خارج و در حیطه وظایف وزارت خارجه است.

وی با بیان اینکه مهاجم اهل آمریکای جنوبی این تیم به بازی سوم و چهارم خواهد رسید، ادامه داد: ما یک روز مانده به آغاز مسابقات دو بازیکن را از فهرست خود خارج کردیم که در این بین نام یوسف وکیا هم در برخی محافل شایعه شد که اینگونه نیست و این بازیکن فردا روی نیمکت خواهد بود، اما باید بدانیم که فصل نقل و انتقالات تا هفته سوم ادامه دارد،همانگونه که در روزهای گذشته اعلام شد یکی از تیم های بزرگ ۵ بازیکن خود را در فهرست مازاد قرار داده و این یک موضوع طبیعی در فوتبال است. قوانین فوتبال این اجازه را می‌دهد که کادرفنی پس از مشاهده عملکرد بازیکن در خصوص حفظ و یا قرار گرفتن وی در لیست مازاد تصمیم‌گیری کنند.  اگر تغییراتی داریم در جهت بهبود عملکرد تیم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: آنالیز تیم ها نسبت به بازی قبلی خود، شاید کار درستی نباشد ما بررسی های خود را بر مبنای توانایی بازیکنان تیم حریف و آرایش کادر فنی در هر بازی قرار خواهیم داد.

پرکاس ادامه داد: سیستم و نگرش ما در هر بازی نسبت به حریف تغییر خواهد کرد، در بازی قبل ما میزبان نبودیم، تیم فولاد تیم با کیفیتی است که از کادر فنی با ثباتی در سه سال اخیر بهره می‌برد و سابقه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارد و سیسمی که برابر این تیم اتخاذ کردیم هوشمندانه بود، بنابراین ما استراتژی خود را بر مبنای هر بازی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان هفته دوم آلومینیوم اراک سید مهدی رحمتی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقابل مسعود شجاعی با تیمی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده بسیار خاص خواهد بود.

شجاعی در دوران فوتبالی خود مسیر درخشانی داشت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در دوران حرفه‌ای خودش بارها و بارها در مصاحبه‌هایش به نماینده طلایی پوش این شهر اشاره کرده بود و از علاقه‌اش به صنعت نفت گفته اما حالا در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است.

هوادار از زمان ورود شجاعی سبکی دلنشین و جذاب را به نمایش گذاشته و اکنون شاگردان شجاعی، به مصاف تیمی خواهند رفت که تمام دغدغه‌اش فرار از منطقه سقوط است. زردپوشان آبادانی در فصل جاری هنوز نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی دست یابند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست نیافته‌اند این تیم در جدول رده بندی خطر سقوط را احساس می‌کند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب ۲۵ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه مقابل پیکان یک امتیاز گرفت و برابر صنعت‌نفت آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز فقط در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته برابر پرسپولیس در آبادان شکست سنگینی را متحمل شدند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و فرار از قعر جدول باشند.

شجاعی پیش از این یک بار دیگر با صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی رودررو شده بود که در آن بازی به عنوان سرمربی تراکتور متحمل شکست دو بر یک شد و اکنون آبادانی‌ها امیدوار هستند برابر بازیکن سابق خودشان بتوانند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت