Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@10:59:16 GMT

ملوان 1 - استقلال 3؛ برد شیرین آبی ها در انزلی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۷۸۶۸

خبرگزاری آریا- ملوان به مصاف استقلال رفت که این بازی در نهایت به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.
به گزارش آریا، دیدار استقلال و ملوان از ساعت 19 آغاز شد و در نهایت با پیروزی شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری (آرش رضاوند دقیقه 72)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی (پیمان بابایی دقیقه 80)، کوین یامگا (آرمان رمضانی دقیقه 80)، سجاد شهباززاده (مهدی قائدی دقیقه 65) و جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی دقیقه 46)
سرمربی استقلال: ریکاردو ساپینتو
ترکیب ملوان: رضا حیدری، سعید کریمی، بازگیر (ارسلان تفضلی دقیقه 78)، میلاد شعبانلو (یحیی زاده دقیقه 89)، مسعود زائر کاظمینی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج پور، بارانی، احمدی (محمود مطلق زاده دقیقه 65)، مهدی مومنی (میلاد جهانی دقیقه 78)
سرمربی ملوان: مازیار زارع
ملوان یک – استقلال صفر (دقیقه 27: سجاد بازگیر): پرتاب اوت بازیکن ملوان به گوشه محوطه جریمه و نزدیک به پرچم کرنر به صادق بارانی رسید و پاس رو به بیرون این بازیکن به سجاد بازگیر رسید که شوت فنی و بغل پای این بازیکن وارد دروازه شد و ملوان به گل نخست بازی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملوان یک – استقلال یک (دقیقه 58: عارف غلامی): ارسال کرنر مهدی مهدی‌پور روی نقطه پنالتی به عارف غلامی رسید و ضربه سر مدافع پیش‌تاخته استقلال به گل تساوی آبی‌پوشان تبدیل شد.
ملوان یک – استقلال 2 (دقیقه 79: مهدی قایدی): حرکت خوب استقلالی‌ها از سمت راست و پاس کوین یامگا در دهانه دروازه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای تمام کننده، آبی‌ها را به گل دوم رساند.
ملوان یک – استقلال 3 (دقیقه 90+8: مهدی مهدی‌پور): مهدی قایدی با نفوذ به درون محوطه جریمه با خطای سعید کریمی سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی به سود آبی‌ها اعلام کرد. مهدی‌پور پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان ملوان به گل تبدیل کرد.
لحظات حساس:
دقیقه 8: ارسال مهدی‌پور به روی دروازه نصیب کوین یامگا شد که این بازیکن با یک ضربه سر، توپ را برای سجاد شهباززاده ساخته و پرداخته که ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه، با برخورد به سعید کریمی مدافع ملوان راهی کرنر شد.
دقیقه 12: محمدصادق بارانی روی یک پاس عرضی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شلیکی محکم دروازه استقلال را تهدید کرد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 16: پاس در عمق زیبای شهباززاده با یامگا رسید و ضربه این بازیکن از زاویه بسته را حیدری سنگربان ملوان دفع کرد.
دقیقه 36: یک فرصت خوب برای ملوان با نفوذ کاظمین به درون محوطه جریمه همراه بود که این توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه 38: ارسال بلند یامگا به روی دروازه با ضربه سر خوب محمد محبی همراه شد که حیدری سنگربان ملوان با یک واکنش دیدنی توپ را برگشت داد.
دقیقه 52: یک ارسال خوب از حردانی به روی دروازه با عبور از مدافع و دروازه بان ملوان به محمد محبی برخورد کرد و توپ از بالای دروازه خالی به بیرون رفت.
دقیقه 57: حرکت دیدنی ابوالفضل جلالی و دریبل چندین بازیکن ملوان باعث شکل گیری موقعیت خطرناکی شد. ارسال او به روی دروازه نصیب یامگا شد اما ضربه بسیار بد و کم جان این بازیکن با برخورد به مدافع ملوان راهی کرنر شد.
دقیقه 67: یک پاس پشت مدافعین به کاظمین رسید و این بازیکن در مصافی تک به تک با حسینی، ضربه اش را به بیرون زد تا این فرصت خوب از دست برود.
دقیقه 72: یک فرصت بسیار خوب دیگری برای ملوان به دست آمد که پاس کاظمین در موقعیتی تک به تک به سجاد بازگیر رسید و او با عبور از حسینی در زاویه بسته قرار گرفت و نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ او به بیرون رفت.
دقیقه 82: استقلال روی فرار پیمان بابایی به گل سوم رسید ولی کمک داور خطای این بازیکن را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ملوان استقلال بیرون رفت دقیقه روی دروازه محوطه جریمه مهدی پور ملوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و تیم های مدعی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرنی ها قهرمانی در آلمان را از دست دادند و شاگردان «ژابی آلونسو» در تیم بایرلوزکوزن موفق شدند تاج و تخت مونیخی ها را تصاحب کنند. در سوی دیگر هم هرچند هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است اما خیال رئالی ها به واسطه ۱۱ امتیاز اختلافی که از رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا پیش هستند از بابت این عنوان راحت است و بعید به نظر می رسد خطری آنها را تهدید کند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلاً آسان نبود. سفیدهای اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

دو ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن و میروسلاو کلوزه برای تماشای دیدار این تیم با رئال مادرید در آلیانس آرنا حاضر بودند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار با یک طرح سرامیکی تماشایی یاد «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ را که به «قیصر فوتبال آلمان» معروف است گرامی داشتند.

نیمه اول

این بازی در حالی آغاز شد که در همان نخستین ثانیه های ابتدایی، درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد و واکنش «لونین» بایرن را از رسیدن به یک گل زودهنگام ناکام گذاشت.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرنی ها به واسطه بهره گیری از امتیاز میزبانی، میل بیشتری به حمله داشتند و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاعی حضور داشتند و تلاش کردند از دروازه دفاع کنند.

اما هر چه زمان های بازی پیش رفت بازی حالت متعادل تری به خود گرفت و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و در ادامه هم برخلاف جریان بازی، این «وینیسیوس جونیور» بود که موفق شد از روی پاس تماشایی و در عمق «تونی کروس» در دقیقه ۲۴ دروازه بایرن مونیخ را باز کند و رئال را به گل اول برساند.

در دقیقه ۴۲ هری کین فرصت داشت که از روی یک ضربه آزاد که در پشت محوطه جریمه نصیب بایرن شده بود گل نخست را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با همان تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، بایرن مونیخ شروعی طوفانی داشت و در دقیقه ۵۳ «لروی سانه» موفق شد با یک حرکت تماشایی و یک شوت دقیق دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۷ هری کین از روی یک ضربه پنالتی دومین گل بایرن مونیخ را هم به ثمر رساند.

رئالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند به حملات خود ادامه دادند و رودریگو در دقیقه ۸۲ با خطای مدافعین بایرن مونیخ در محوطه جریمه متوقف شد تا یک ضربه پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. وینیسیوس جونیور پش این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست «نویر» را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و بازی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» کشیده شود. دیدار برگشت ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093636

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو