Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:03:15 GMT

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۷ مردادماه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۱۷۹

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۷ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر، قشون کشی مسلحانه بخاطر جای پارک، قتل هم‌اتاقی در بیمارستان، سارق زورگیر بزرگراه نیایش دستگیر شد، انتقال دو مصدوم تصادفی توسط بالگرد اورژانس و سارق بی رحم به مدارس هم رحم نکرد را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مردادماه_ به شرح ذیل است:

فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر

مرد جوان که پس از قتل خواهرش با پوشیدن لباس‌های زنانه و صحنه‌سازی جسد را در بلوار میرداماد تهران رها و فرار کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قشون کشی مسلحانه بخاطر جای پارک

مدتی قبل دو خانواده در شرق تهران بر سر جای پارک با یکدیگر به اختلاف و درگیری برخوردند. یکی از طرفین دعوا همان شب برای انتقام‌گیری از درگیری که قبلاً رخ داده بود، سراغ طرف دیگر دعوا رفت و تعدادی افراد را نیز اجیر کرده و همراه خود برد. سپس این افراد اقدام به تیراندازی به پنجره خانه فرد مورد نظرشان کردند و این درحالی بود که همه اهل خانه در خواب بودند.

بیشتر بخوانید

زمان تحویل اموال مسروقه مشتریان بانک ملی اعلام شد

طبق اعلام بانک ملی، اموال مکشوفه از سرقت صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه این بانک تحت نظارت مرجع قضائی در حال تحویل به صاحبان آن‌ها است.

بیشتر بخوانید

قتل هم‌اتاقی در بیمارستان

فروردین امسال گزارش قتل زن میانسالی در یکی از بیمارستان‌های روانی پایتخت به قاضی محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد. وقتی تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل جنایت که اتاق شماره سه در طبقه همکف بیمارستان روانی بود رفتند با جسد زن ۶۴ ساله‌ای به نام مهین روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید

شبکه تبلیغ و ترویج سلفیت در کشور متلاشی شد

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن شبکه تبلیغ و ترویج سلفیت در کشور با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا خبر داد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۷۴ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح جمع‌آوری خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

سارق زورگیر بزرگراه نیایش دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

انتقال دو مصدوم تصادفی توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان الزهرا (س)

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال دو مصدوم تصادفی توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

قتل یک جوان با شلیک مرد مسلح

یک متهم همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) در میدان یادبود گنبدکاووس اقدام به تیراندازی و قتل جوان ۲۲ ساله کرده و پس از آن به یکی از استان‌های شمال غربی کشور گریخته و در آنجا مخفی شده بود. پس از اقدام به تیراندازی و قتل، بلافاصله با اشراف اطلاعاتی پلیس، عامل تیراندازی شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سارق بی رحم به مدارس هم رحم نکرد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق مدارس دولتی با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 597738

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی قتل مسلحانه حوادث اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران بسته خبری حوادث حوادث تلخ امروز سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت