Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:50:35 GMT

کره شمالی در مجمع اقتصادی شرق در روسیه شرکت می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۲۳۴

کره شمالی در مجمع اقتصادی شرق در روسیه شرکت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل اسپوتنیک، «سین هونگ چول»، سفیر کره شمالی در مسکو روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور در مجمع اقتصادی شرق در روسیه (EEF) طی ماه سپتامبر شرکت خواهد کرد.

سفیر کره شمالی در این ارتباط گفت: «ما توجه ویژه ای به شرکت در مجمع اقتصادی شرق در روسیه داریم، اما باید بگویم که در حال حاضر مرزهای کره شمالی و روسیه بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به عنوان سفیر در این مجمع شرکت خواهم کرد. ما انتظار داریم که تعدادی نشست و مذاکرات را با نمایندگان طرف روسی در این مجمع داشته باشیم.»

هفتمین مجمع اقتصادی شرق در روسیه قرار است از ۵ تا ۸ سپتامبر در محوطه دانشگاه فدرال خاور دور در شهر ولادیوستوک روسیه برگزار شود.

گفته شده در این نشست در مجموع ۴۰ کشور شرکت خواهند کرد. برنامه این انجمن شامل بیش از ۷۰ رویداد تجاری است و انتظار می‌رود حدود ۴۰۰۰ نماینده و نمایندگان رسانه‌ها در این مجمع بین المللی شرکت کنند.

محل برگزاری مجمع اقتصادی شرقی به طور سنتی مرکز منطقه خاور دور روسیه شهر «ولادیوستوک» محوطه دانشگاه فدرال شرق دور در جزیره روسکی است.

اهمیت این مجمع برای ساختارهای اقتصادی و سیاسی کشورهای مختلف در این واقعیت نهفته است که شرکت کنندگان می‌توانند با دیدگاه روسیه به شرق دور آشنا شوند.

کد خبر 5566739

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادی وستوک روسیه مسکو کره شمالی مجمع اقتصادی شرق خبرگزاری مهر ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین جنگ اوکراین تایوان ترکیه افغانستان عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران مجمع اقتصادی شرق در روسیه کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی