Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@04:14:48 GMT

جزئیات توافق شخصی منچستریونایتد با کاسمیرو

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۶۴۴

توافق منچستریونایتد با کاسمیرو بر سر قراردادی 4 ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید در صورت انتقال به منچستریونایتد، به اندازه داوید دخیا دستمزد دریافت خواهد کرد تا به یکی از پردرآمد ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، منچستریونایتد با کاسمیرو به توافق شخصی بر سر قراردادی 4 ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات منچستریونایتد با رئال مادرید نیز با سرعت خوبی پیش می رود و باشگاه انگلیسی از جذب هافبک برزیلی با مبلغ 60 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش اطمینان دارد. اگر انتقال کاسمیرو به یونایتد نهایی شود، این هافبک 30 ساله در صورت فعال شدن بندهای پاداش مرتبط با عملکردش، می تواند دستمزدی مشابه داوید دخیا که بیش از 350 هزار پوند در هفته است داشته باشد (دخیا پس از رونالدو پردرآمد ترین بازیکن یونایتد). علاوه بر این اگر منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، دستمزد کاسمیرو افزایش پیدا خواهد کرد در غیر این صورت او با کاهش آن مواجه خواهد شد. 

اخبار داغ 

گل مهدی قائدی به ملوان (ملوان 1-2 استقلال) عذرخواهی سرمربی استقلال از امدادگران در پایان دیدار با ملوان سرقت از روبرت لواندوفسکی پیش از تمرین بارسلونا واکنش سر الکس فرگوسن به درخواست هواداری برای بازگشتش به نیمکت منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عملیات گردان‌های القسام وابسته به حماس به کرم ابوسالم را دقیق توصیف کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، بن گویر از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم «X» نوشت که اجازه تصویب یا امضای هرگونه توافق غیرقانونی با جنبش فلسطینی حماس را نخواهد داد و خواستار تهاجم فوری به رفح است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیشتر ادعا کرده بود: اسرائیل نشانه‌هایی را شناسایی کرده است که جنبش حماس با توافقی که به آن پیشنهاد شده است، موافق نیست.

گالانت در اظهارات خود مدعی شد که عدم تأیید حماس به این معنی است که نظامیان صهیونیست به زودی حمله علیه رفح و سایر نقاط در سراسر نوار غزه را آغاز خواهند کرد.

 این درحالی است که جنبش حماس برخلاف رژیم صهیونیستی که هیاتی به قاهره اعزام کرد، هیات خود را به این شهر اعزام و اعلام کرده است در صورت توقف جنگ آتش بس را قبول می‌کند. اما صهیونیست‌ها بارها اعلام کردند چه در صورت وجود توافق چه در صورت نبود توافق به رفح حمله خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح آتش‌بس از زبان عضو ارشد حماس
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود