Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در آخرین روز از مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای کاراته‌کاهای کشورمان به‌دست آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، ملی‌پوشان کاراته‌کای کشورمان آخرین مدال‌های کاروان ورزشی ایران را با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به‌دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم کاراته در مرحله فینال به‌مصاف کاراته‌کای آذربایجانی رفت که این دیدار با شکست حیدری و با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید و صاحب مدال نقره شد.

فاطمه صادقی نماینده کاراته کشورمان در بخش کاتای انفرادی زنان در مرحله فینال امتیاز ۲۵.۱۴ را کسب کرد و به مدال نقره رسید و حریف ترکیه‌ای او با امتیاز ۲۵.۷۴ به مدال طلا دست یافت.

تیم کاراته مردان کشورمان در بخش کاتای تیمی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زندی و میلاد فرازمهر در کاتای تیمی به‌مصاف رقبای گروه خود رفت. آن‌ها در دور اول با امتیاز ۲۳/۶۸ از صعود به فینال بازپاندند و در مرحله رده‌بندی به مدال برنز رسیدند.

کد خبر 597758

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته کاراته قهرمانی آسیا بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مدال طلا مدال نقره مدال برنز قونیه ترکیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید