Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریم آریا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک در این استلن ۴۰ هزار خانوار شامل معلول و مددجو تحت پوشش بهزیستی  قرار دارند.

وی افزود: تعداد سه هزار و ۳۸۵ نفر و خانوار ( معلول و از کارافتاده) پشت نوبتی هستند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در خصوص اعتبار برقراری مستمری این پشت نوبتی ها سازمان نیازمند توجه ویژه دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریا ابراز داشت: با توجه به کسب رتبه های برتر ورزشکاران معلول استان در رقابت های مختلف ملی، جهانی و المپیک، احداث سالن ورزشی ویژه معلولان در استان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: تاکنون قهرمانان جهان ناشنوایان، قهرمانان المپیک، اقای گل و فنی ترین بازیکن فوتسال و موارد دیگر همه از این استان بوده اند اما تاکنون برای احداث سالن ورزشی در استان قدمی برداشته نشده است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری سازمان بهزیستی و جامعه هدف گسترده سازمان در بحث مشارکت های مردمی توانستیم مشارکت خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در پنج ماهه نخست امسال ۱۱ هزار درصد سال ۱۴۰۰ یعنی ۱۱۰ برابر سال گذشته سازمان توانسته مشارکت نقدی و غیر نقدی داشته باشد.

آریا گفت: این آمار در سطح استان تاکنون بی نظیر بوده است اما همچنان با توجه به فقر و عمق محرومیت مردم این موارد جوابگو نیست.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور